SÅ VAR DET HAUET IGJEN, DA..

Yepp.. i dag kom den forbaska haupina tilbake igjen. Som jeg så vidt nevnte i det innlegget HER, har jeg faktisk vært litt i aktivitet i dag. Er enda hos venninna – så jeg har brukt kjøkkenet hennes til å bake til i mårra når vi skal feire nevøen min sin 40-årsdag.
Jeg har har faktisk kosa meg masse mens jeg har svinsa rundt her, derfor ble jeg temmelig lang i maska da jeg kjente at det begynte å murre litt i hodet igjen..ei murring som dessverre nekta å gi seg – så det endte opp med at jeg fikk ei svartens haupina. Glefsa innpå en paracet og bekka meg litt på sofa, og det hjalp litt. Men helt bra er jeg ikke..og det kjennes ut som det er den vanlige “grublehaupina”

Det har vært gode dager denne uka, mens jeg har vært her hos venninna..men gruble, ja det har jeg gjort til gangs.. Er vel ikke å vente at jeg sover bare noen få timer for natt..

Men okke som – får bare prøve å stå han av.. Nå er venninna kommet hjem fra jobb..med maaat..

Oh lykke & heldige mæ ❤

7 kommentarer

Siste innlegg