LITT FRA I GÅR – LITT FRA I DAG

I dag har (heldigvis) dagen gått temmelig kjapt frem til nå. Det hjalp jo på at jeg ikke sto opp før klokka 7 – sjøl om jeg var våken 4-5 ganger mellom da og når jeg la meg rundt 00.30 i natt..
Det ble såpass seint, fordi jeg var sammen med venninna og kose meg på en jentekveld – og det ble seint før vi kom oss hjem igjen.. men steike ta kor trivelig..

Det ble servert nydelig pizza..

..som YoursTruly (as always) satte til livs med et glass melk..

Og dagen i dag har vært produktiv.. i alle fall til meg å være.
Har fått ferdig kakebunnen til bløtkaka som tanteglunten bestilte til i mårra..

..og så har jeg fått starta på et par påskelester til meg sjøl..

Fant ikke de fargene jeg hadde lyst på der vi var å shoppa i går – for jeg ville egentlig ha gult, en frisk lillafarge og en lysere grønnfarge..men siden jeg også hadde lyst til å strikke i skikkelig tykt garn, ble dette hva jeg endte opp med. Fargene er litt misvisende, for den fine oransje fargen min ser jo mere rød ut..men skitt au..

Juppsiyeppz – sånn går no dagan 😉

8 kommentarer

Siste innlegg