RUNDTUR I GODVÆRET

I dag var jeg såååå heldig at go´venninna mi melda og lurte på om jeg var i form til å kjøre en tur.. HUN bak rattet – og JEG på passasjersida.. Ja gjett om jeg var i form til det!! hehe..
Det ble en sykt trivelig tur..selv om det var litt “rart”, siden det vanligvis er jeg som kjører. Men gjett om jeg storkosa meg, og turen gikk langs den ruta jeg og hun ofte har kjørt..ut av byen, over Storjorda og videre gjennom Borkenes og rundt Nupen – med et lite kaffe-slarve-stopp hos brorsan underveis.

Ble ikke tatt så veeeldig mye bilder, akkurat – men her er snille venninna som var innom eine stasjonen og fixa meg kaffe..

..og så hadde hun vært innom en anna stasjon og kjøpt med seg kaffemat til oss, før ho plukka meg opp.

Det var en nydeligvakker dag..

..og her er et lite knippe fra turen – tatt litt gjennom bilvinduet og litt da jeg var å lufta hauet utfor bilen..

Nevnte æ at æ storkosa mæ?

15 kommentarer

Siste innlegg