RETRO..VINTAGE..SMAK OG BEHAG

Selv om søstersen og jeg er utrulig samstemte, og veldig like i “tanker, ord og gjerninger”..er det likevel en god del forskjeller på oss..som hvordan vi foretrekker å innrede hjemmet vårt. Jeg er med årene blitt veldig “modernisert”, og foretrekker mest nye og ubrukte ting (jada, veit det ikke henger på greip, for de som har sett bilene jeg har eid 😂)

Men søstersen er stikk motsatt..lever etter mottoet: “jo eldre, jo bedre”..og har mange, flotte, gamle ting her (for jeg synes jo mye av det er fint, sjøl om jeg ikke vil ha det i mitt hjem 😁)

Og her er et bittelite glimt av hva som befinner seg her i huset..det er ikke av de eldste tingene, som er tilnærmet antikt..men litt retro og vintage.

Har lagt på et filter på bildene, så de skal matche, og se litt gamle ut 😉

 

2 kommentarer
    1. Så stilig – digger den brødristeren! Selv syns jeg alt sånt er fint – men jeg har ikkenoe sjøl….. passer lissom ikke hos meg egentlig tror jeg! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg