QUIZ til mårrakaffen – del 6

Juppziyeppz & god mårra, godtfolk..skal innrømme at jeg er temmelig tverr i tryne her jeg sitter med rykende fersk mårrakaffe som skal prøve å riste litt liv i meg.. Den rolige kvelden i går ble FOR rolig – så jeg sovna på sofa med boka i nævven..og våkna til liv en eller gang seinkveldes, så jeg fikk slått av lysene og slept bakenden min til sengs..og sovna jaggu som en stein igjen – og sov til ca.6.30 i mårres. Så EGENTLIG burde jeg vært uthvilt – men nå er jeg i en sånn dærre halvt komalignende tilstand som man av og til befinner seg i når man har sovet for lenge, hehe..

Men i alle fall.. mens jeg jobber med ei oppvåkning her, tenkte jeg å ta en ny runde med spørsmål & svar.. er jo ei stund sia sist..og disse har jeg stjålet med tillatelse hos Veralynn. Du finner hennes svar ved å trykke på den blå linken.

Spørsmål 1: Har du et hett temperament?

Svar: ..ooooh jah… men med årene har jeg lært meg til å ha temmelig kontroll på “margesinnet” som mamsen kalte det..

Spørsmål 2: Du får et håndskrevet gratulasjonskort. Sparer du på det, eller kaster du det etter en stund?

Svar: Kommer helt an på hvem det er fra.. og om det står noe mer enn bare “Grattis” liksom..

Spørsmål 3: Har du noen gang tatt en bilde av en kjendis, og bedt frisørdamen om samme frisyre?

Svar: Nope.. men nå har jeg vært hos frisør kun 4 ganger i hele mitt liv, sååeeeeh..

Spørsmål 4: Foretrekker du en kvinnelig eller mannlig gynekolog?

Svar: Trur nok jeg foretrekker kvinnelig..

Spørsmål 5: Hvem av disse ordene: fyllesjuk, regninger eller støvsuging skulle du helst aldri høre om mer?

Svar: Hadde det å aldri høre om det igjen, betydd at det sluttet å eksistere.. så regninger!!
For jeg & støvsugeren har et veldig godt forhold..jeg sliter ikke ut han – og han sliter ikke ut meg, for å si det sånn, hehe.. Og fyllesjuka har jeg aldri vært særlig plaga med..har jeg vel kanskje vært “totalt ødelagt” ei håndfull ganger – og jeg har drukket mine liter opp gjennom årene 😉

Yeppz..da lærte dåkker nåkka nytt om mæ i dag oxo..

16 kommentarer

Siste innlegg