QUIZ til mårrakaffen – del 4

Okidoki – goood mårra og god tirsdag folkens..
I dag var jeg i mårrakaffe-Quiz-humør igjen..

..og heiv meg over disse som jeg har “stjælt” fra Heidisverden ..og hennes svar kan du se HER

Spørsmål 1: Hva er vanskelig å slutte å spise, når du vel har begynt?

Svar: Boller…og tørrkjeks som Digestive, Mariekjeks og Ritz.. og is..og .. Farsken.. æ trur æ har et fråtse-problem, hehe.. 😂

Spørsmål 2: Har det noensinne hent at du har kjøpt en julegave i november?

Svar: Åh jada – hvert år, tror jeg..

Spørsmål 3: Sover du videre om du våkner å ser en edderkopp i taket?

Svar: …njaaah..vel.. ææh. NEI!! Da står jeg opp og lemper den ut..ikke mitt problem om det da er vinter og han fryser i hjæl..

Spørsmål 4: Har du noen gang kjørt eller vært passasjer i en bil i over 200km/t?

Svar: Nei.. men tett på..og jeg var passasjer da..

Spørsmål 5: Har du noen gang ringt politiet?

Svar: Jada – et par, tre ganger..men kun for å rådføre meg om ting – som de likevel ikke kunne (ville) hjelpe meg med..

Juppsiyepzz.. da er i alle fall jeg klar for å starte den nye dagen – bare jeg er ferdig med mårrakaffen, altså.. 😉

Er du klar for ei ny dag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg