PLAGSOMME DRØMMER OG DAGENS PLANER

Okey… nå har jeg starta på dagens innlegg 3 ganger, uten å egentlig føle at jeg har noe fornuftig å komme med. Natta har vært urolig, og jeg har slitt med plagsomme drømmer de siste to nettene. Jeg veit av erfaring når jeg bør være obs på drømmene mine, og når det er bare tull..og dette er drømmer jeg må finne ut av. Etter mange, mange år er jeg blitt god på drømmetydning sjøl om jeg ikke driver aktivt med det – og jeg tar ikke pr i dag på meg oppdrag. Men jeg tyder mine egne drømmer, og har enda til gode å bomme på tolkninga når jeg har hatt nok tid til å analysere dem. Det er så utrulig mye enklere å prate høyt om ting for å få sagt nøyaktig hva jeg mener, derfor har jeg tatt opp detta i mårrabubbelet mitt i dag. Linken ligger som vanlig nederst i innlegget.

Foruten at jeg har litt problemer med å våkne skikkelig på grunn av avbrutt søvn i natt, så har dagen vært god frem til nå. Vanlige mårrarutiner, og nå sitter jeg å leiter etter noe jeg kan strikke av det flotte garnet jeg har fått i det siste. Gikk du glipp av akkurat det innlegget, finner du det HER.

Ha en riktig flottersfin dag da alle sammen ❤️

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER

6 kommentarer
    1. Ja, det er rart med alle disse drømmene. Og som du sier, noen er bare søl, mens noen er mer ting som går litt dypere. Og når jeg drømmer noe av det samme med jevne mellomrom, da er det vel noe som betyr noe ekstra.
      Hadde en slik drøm igjen forrige natt, og den husker jeg også godt.
      Ha en fin dag! Klem <3

    2. Det er spennende med drømmer, og noen ganger artig å prøve å tolke alt en “går igjennom” i løpet av natta. Så bra at du klarer å tolke dine drømmer. Det er ikke alltid jeg klarer det, men noen ganger klarer jeg å relatere det til ting som skjer i hverdagen. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg