OPPSTART AV SISTE (?) FORSØK

Yeppz, da er jeg begynt på (mest sannsynlig) siste forsøk på å berge hjemmet mitt. Det regner jo småjævler her for tida, men i dag var det faktisk opphold helt fra mårran av, og værmeldinga lovde null regn før godt utpå ettermiddagen/kvelden.

Så etter at jeg hadde hjulpet søstersen med å stulle litt i hagen og fått pakka bort sommertingene, heiv jeg meg rundt og starta på prosjektet “tett silen” for ørtende (og forhåpentligvis) siste gang.

Jeg fant frem alt jeg trengte av utstyr, klipte til glassfiber-remsene og blanda polyester’n ferdig med herder… men ka svarten trur dåkker skjedde??? Jadda…det begynte å regne med det samme jeg gikk opp i gardintrappa!!

Så jeg fikk klaska opp remsa over plateskøtene så den satt fast, og så var det bare å få presenningen ned igjen over både meg og trappa. (nei æ står ikkje der på bildet…måtte jo bare knipse litt for å illustrere)

Tro meg det var ikke den ideelle stillinga å stå der og jobbe i. Har vel aldri i mitt syndige liv trekt inn magen og rævva så mye som da, for å ikke klistre meg sjøl fast i polyesterblandinga mens jeg jobba.

Men nå er i alle fall eine sida tatt…så får vi krysse fingre og tær for at jeg får tatt den andre om ikke så alt for lenge.

Og jada..en ny TikTok finner du HER

2 kommentarer
    1. Det var da som bare grrr da…..! Typisk det været vi har nå – rett og slett bare no dritt! Håper så veldig at den bilen holder seg tett nå! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg