Og alt det FØR KLOKKA 08.00

Wooooh…i dag har jeg jaggu gjort opp for at jeg hadde en totalt sløvedag i går.. og klokka er ikke bikka 8 på mårran enda. Ryggen er SÅ mye bedre, og deg som verker nå er bare ting baki der som bestandig verker, hehe.
Veit egentlig ikke nøyaktig når jeg kom meg ut av senga, men jeg tok første runde med mårrakaffe ute i kozekroken min mens jeg starta på dagens mårrabubbel på TikTok. Og når jeg hadde fått ferdig det, dura jeg inn på soverommet og reiv av alt av sengklær.

Deretter bar det inn på vaskerommet og fikk de på vask. Jeg har fremdeles bare ett laken, så når jeg likevel måtte sette på vaskemaskinen heiv jeg selvfølgelig inn resten også av det jeg tok av. Og så fikk jeg ENDELIG lagt sammen resten av de klærne jeg begynte å legge sammen her for et par-tre dager siden, hehe.

Tja – hva mer? Jo jeg har fått kokt meg en ny runde med egg. Har jo storforbruk av den sorten der.

Og nå har jeg akkurat satt meg ned med dagens frokost og koser meg med Bangles på YouTube i bakgrunnen…og klokka er som sagt ikke rukket å bli 8 enda.. Wooooh sier jeg bare enda en gang.

Ha en riktig flottersfin dag da alle sammen ❤ CU L8R

8 kommentarer

Siste innlegg