NESTEN SOM JULAFTEN OG BURSDAG PÅ EN GANG

Hey & hoppsann folkens. Denna helga har til nå vært som både julaften OG bursdag på én gang for Yours Truly, med rett og slett gavedryss både i går og i dag.

Først i går: Da kom han her gammelnaboen jeg har snakka om noen ganger, på overraskende besøk. Vi har kommunisert litt tidligere og snakka om bl.a fisking. Da jeg sa at jeg pr i dag ikke visste helt hvor jeg har lagra fiskeutstyret mitt, spurte han om det var innafor å hive over ei fiskestang og en jernbit med 3 kroker (sluk) til naboen, måtte jeg bare si at SELVFØLGELIG, hehe. Så i går kom han da bortover og hadde med seg alt detta til meg.

Sååå snilt da🤩 Det grønne dere ser er den batteridrevne lampa på det øverste bildet.

I tillegg hadde han tatt med seg et par pakker Fjordland, så da ble det jammen middag på meg også. En sykt fantastisk dag.

Og så var det i dag, da: Go’venninna mi er her på øya hos mora si i helga, og jeg fikk henne til å handle litt ting & tang til meg fra byen som hun kom hit med nå i formiddag. Dessuten tok hun med seg posten min, inkludert den garnpakka jeg fortalte om i det innlegget HER. Seee så heldig jeg er.

Masse flott restegarn som bare venter på å bli spennende prosjekter.

I tillegg var det kommet en stor konvolutt til meg, og i den lå det en super overraskelse fra fantastiske medblogger Utifriluft, etter at jeg hadde deltatt på en utfordring tidligere i måneden.

Så yeppz, detta har vært ei begivenhetsrik helg til nå, og jeg er så innmari takknemlig for alt det flotte jeg har fått ❤️

Har forresten lagt ut et par videoer på TikTok i dag. Mårrabubbelet finner du HER og litt om progresjonen på hybel’n min finner du HER.

 

12 kommentarer
    1. Det er sååå kjekt å lese hos deg😉
      Virker som du er på ein god plass nå.
      Godt å få roe ned litt, samle krefter, og gjøre
      litt andre ting 👍
      Veldig kjekt å følge deg ❤️ Ha ei kjempefin helg

    2. Så snille og gode folk du har rundt deg som stiller opp 🥰 Nå skal det bli spennende å se om du drar i land middagsmaten og hva du får ut av de flotte garnet du fikk. Ha en fortsatt flotters lørdag, klem 🤗

      1. Ja jeg er virkelig heldig 🤩 Krysser fingre og tær for at det blir litt middag etter hvert ja. Og jeg er også spent på hva jeg blir å produsere, hihi.
        En riktig fin lørdag til deg også 🥰 Klemz

    3. Så gøy med både fiskeutstyr og garn! Herlig – nå er det bare å kose seg både ute og inne! Koselig at du likte overraskelsen min også! God klem til deg <3

    4. det var en snill nabo ,nå blir det spennende å se om du får fisk :=)
      masse flott garn ,fremmede sorter ,iallefall det mørkeblå men fin farge :=)
      Jeg drakk min kakao i dag ,bare gled deg den var nydelig i den koppen

      1. Ja han er så utrulig snill at det er nesten ikke til å tro 😊 Syns også det mørkeblå garnet virker utrulig spennende. Som fløyel.
        Så koselig.. gleder meg til å drikke min 😊

    5. Så godt å lese at at du har hatt en så fin dag 🫠
      Nå blir det nok noen gode fiskemiddager fremover, og jeg gleder meg til å se hva du tryller frem av garnet 😃
      Håper du får en fin dag i morgen også 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg