LITT MER AKTIV ENN PLANLAGT

Nå er det allerede blitt temmelig mørkt ute igjen, men dagen har tidligere vært lys og trivelig med masse farger.

Dagen frem til nå har også vært litt mer aktiv enn jeg hadde planlagt. Det vil si, det er jo ikke selve dagen men jeg som har vært aktiv da, hehe. Og selv om det ikke var planlagt, er det sabla godt å kjenne på den følelsen av at jeg har gjort noe annet enn å bare sitte rett opp og ned hele dagen. Jeg hadde jo egentlig sett for meg å bruke dagen til mest mulig kos, før jeg starta på middagen. Meeen…det hadde kommet mer snø i natt enn jeg likte å se på, så derfor hyra jeg på meg og gikk ut i den småkalde men herlig forfriskende lufta og fikk måka alt rundt huset i dag igjen.

Fikk til og med pynt i håret..selv om den forsvant kjapt da jeg kom inn.

Ellers har jeg susa att og fram her inne og dratt frem jule- eskene mine. Har tatt en sjefsavgjøreslse og bestemt at nå skal jeg finne frem gardiner og begynne å dra frem litt novent-pynt. Men mer om det kommer etter hvert.

Ha en riktig supertrivelig ettermiddag da alle sammen ❤️

4 kommentarer
    1. Ser ut til at du har hatt en herlig dag med mye frisk luft.🤩🤩
      Kjenner jeg blir litt stressa av alle som er begynt å pynte til jul.😅
      Det blir nok dn stund før jeg rekker å finne frem mine esker.🫣
      Kos deg!🥰

      1. Ja dagen har vært veldig god den ☺️ Tenker at du får bare prøve å ignorere alle oss “pynte-tidlig”folk og ta det når det er rette tida for deg 🤗 Takk-takk 🥰 Ha en riktig flottersfin kveld videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg