LITT KNOTING… MEN ELLERS VELDIG BRA

Som jeg nevnte i det først innlegget mitt i dag, så var jeg på tur ut døra for en dagstur til Lofoten sammen med naboen. Det første jeg gjorde når jeg fauk ut døra, var å peile olje og fylle på spylevæske. Deretter, når vi var begynt å kjøre, oppdaga jeg at mobilen ikke tok lading..hmmm.. Ut og sjekke sikringa, og yeppz..der fant jeg synderen.

Jeg har normalt sett alt jeg trenger i bilen, også sikringer..så når jeg hadde fått bytta den,kunne vi endelig kjøre videre..og da ble alt bare bra..

Hadde oss først et lite kaffekokingsstopp og spiste frokost (nummer 2 for mæ) før vi tok fatt på veien over Kåringsfjellet..

..og så ble det et lite stopp i Svolvær for å fylle opp tanken og shoppe litt mat.

Nå er vi faktisk kommet til Å..og jeg fant ut at jeg ville dele noen få bilder med dere som jeg har tatt fra vi forlot Svolvær og til nå.

Lofoten er jo bare rett og slett vakker 😍

Og nå er vi da altså på Å…og har en liten matpause før vi setter nesa hjemover igjen.

Og så fikk vi sannelig besøk av denna nydelige kar’n…eller tøtta 🤩

Været har vært helt på vår side siden vi kjørte fra Harstad, og jeg krysser fingre og tær for at det holder seg sånn resten av dagen også.

Om jeg blir å rekke flere innlegg i dag, veit jeg faktisk ikke.. får se hva klokka blir før vi er tilbake i byen..
Og om jeg IKKE gir mer lyd – eeeh..skrift i fra meg i dag (herrefred kor æ jårra nu) så er det nå en ny dag i mårra 😉

16 kommentarer

Siste innlegg