LIKE GODT Å HOPPE I DET

God lørdag alle sammen..veit ikke hvordan det står til hos deg akkurat nå, men her er det kommet en del nysnø. Æ lika ikkje!!! Men sia jeg ikke kan gjøre noe med værgudene annet enn å kjefte & smelle og hytte med nævven som en anna dust, er det like greit å bare klistre på seg: “oh så vakkert det er ute”-fjeset og ignorere hele greia. Uansett hvor frustrerende det er for oss som ikke liker detta hvite, kalde så er det tross alt slutten av vinteren vi ser – ikke starten. Og i mårres klarte jeg faktisk å bruke hodet til mer enn bare å ha hår på, og knipsa et lite bilde til dere – gjennom rekkverket på verandaen.

Etter at jeg var ferdig med mårrarutinene mine, inkludert dagens første kopp med kaffe, bestemte jeg meg for å sjaine opp litt her mens energinivået er på topp. Dessverre sliter jeg mye med å mote meg opp til å gjøre noe som helst for tida, derfor er det lurt å bare hoppe i det før hauet overtar styringa og jeg havnet i mørket igjen. Så i dag har jeg da rukket å rydde litt, tørke litt støv, planlegge og tilrettelegge for dagens middag, samt lempa sengklærne og noen pledd ut til lufting før det begynner å snø igjen.

Joda..det kan lønne seg å bare hoppe i det, for nå kommer jeg ikke til å ha dårlig samvittighet for at jeg nok kommer til å gå over i sløvemodus etter hvert.

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

26 kommentarer

Siste innlegg