KVELDSSNAP, KVELDSKOS & KVELDSTONER

Bare innom en liten tur nå for å ønske dere alle sammen en riktig fin kveld videre og ei god natt etter hvert. Jeg har bare sløva og prøvd å slappe av etter at jeg kom hjem, men søvn har ikke vært aktuelt til nå..da ender det bare med at jeg våkner klokka 3 i natt, hehe. Ja og så har jeg leka meg litt med Snap-filter i kveldinga.

Og nå er det litt kveldskos inne hos brorsan i form av Poirot-film på tv, og SÅ skal jeg sove som en stein etterpå (trur vi, trall-al-laaa)

Legger ved en YouTube video med noen rolige kveldstoner av Adrian Von Ziegler.

2 kommentarer
    1. Gøy med snap-filtre! Får håpe at søvnen tar seg opp igjen nå som du har fått orden på diverse andre ting. Yoga er jo fint for søvn også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg