JAKTEN PÅ FROKOSTVÆRET

Jepp-jepp & god mårra, folkens..fremdeles snøvær her, og jeg prøver krampaktig å holde på tanken om at “wohooo – det ER vår under all galskapen”.
Som vanlig våkna jeg noe før 5, og når jeg hadde plassert bakenden ned meg dagens første kopp med mårrakaffe, sjekka jeg YR. Jaddaaa.. it just keeps coming! MEN.. det skulle være litt opphold mellom 6 og 7, så da fant jeg ut at siden jeg likevel må ut i dag, kunne jeg like godt gå ut og få kosta & skrapa bilen mens det var opphold.. og så satse på å ta frokosten min ute i det fri…

Så nå er jeg noen mil utenfor bykjerna, på jakt etter litt frokostvær 😉

Ikke fullt så lovende her..

..men deeer er det håp 😁 CU L8R

8 kommentarer
    1. Jeg krysser fingrene for at du finner frokostværet ♥
      Selv sitter jeg og gruer meg til jeg skal en tur i dusjen, og også vaske håret. Verste dagen i uken, for det er en knalltung jobb. Men det skal gjøres, må bare mote meg opp først 🙂
      Ha en herlig fin dag ♥ Klemmer ♥

      1. Takk-takk.. det ordna seg til slutt 😊
        Håper du har fått unna hårvasken nå, uten at det tok alt for mye av energien din 🥰 (har ikke fått lest meg opp på blogger enda).
        Klemmerz 💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg