IKKE YRKESSKADE AKKURAT, MEN..

Vel..sånn kan det også se ut når ho Helene blir for overivrig, hehe.. kan vel ikke akkurat kalles yrkesskade – men en arbeidsskade er det definitivt 🤣

Veit nemlig ikke hvor mange ganger både jeg (og brorsan) kolliderte med en eller flere av de jækla stålrørene som etter hvert ble sveist på i høyden på camperen min i dag. Og en ting er nå en blå kul her og der, men jeg klarte jaggu å kollidere med kuttsida på det eine røret, så jeg faktisk måtte plukke hårstrå vekk fra det etterpå.. akk ja 🙈

Da jeg kom bortover i mårres, var eine naboen innom for å lånte utstyr for å legge om til sommerdekk..

..men jeg og brorsan sysla nå med vårt uansett. Og svart på nevene blei man jammen også.

Ellers har vi hatt en god del trivelige kaffepauser innimellom støytene.

Måtte forevige samegutten min litt til, mens han enda er “fri og frank”..

Og så knipsa jeg et par av hestene som hører hjemme på nabogården.

Nå er jeg da hjemme igjen, og det kjennes virkelig ut på skrotten som om det blir tidlig kveld på ho gamla i dag..og krysser fingrer & tær for at jeg får sove litt bedre denne natta. Men først skal jeg i alle fall knø meg til å svare på kommentarer her..

Ha en riktig fin kveld videre folkens, og her er de to andre innleggene jeg har klart å få lagt ut i dag:

Quiz til mårrakaffen – del 17
Camperdrømmen – del 5

12 kommentarer

Siste innlegg