IKKE PRISVINNENDE MEN GODT NOK

Etter at jeg var ferdig med å dilldalle i heimen i dag, var det inga bønn…syv zillioner tonn med snø venta på å bli flytta på, sånn at jeg slipper å grynne til knærne. Greit nok at jeg kjører offroad’er men likevel..

I alle fall, da dagens ufrivillige styrketrening var unnagjort kjente jeg på skrotten at det hadde gjort seg med noe mer næringsrikt innabords enn de vaflene jeg lempa innpå tidligere i dag. Så da fresa jeg opp en kjøttdeig av svin, krydra den godt med grillkrydder og blanda den sammen med litt hermetiske gulrøtter & erter samt bønner i tomatsaus.

Ikke et prisvinnende måltid akkurat, men servert med brødskive m/smør fungerte det veldig bra for å stille sulten.

Nå er det bare sløving resten av dagen. De sabla tennene holder et svartens liv i kjeften min – meeen – det er håp om tannlege i det fjerne nå. Oppdatering om det kommer, men ikke i dag.

Hva enn du måtte ha å si om Ibux – æ veit det og velger å knaske de likevel. Smertan må bort!!!!

 

Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ og natti-natt etter hvert.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg