I DAG HAR JEG JAGGU OVERGÅTT MEG SJØL

Snakk om berg og dalbane på denna tøtta. I alle fall når det kommer til å få gjort noe om dagene. Som dere kanskje husker så gjorde jeg absolutt null & nix i går.. jeg bare sløva og sov heile dagen. Men i dag har jeg jaggu overgått meg sjøl og vært tilnærma lik den Helene jeg føler jeg har mista.

Som jeg skreiv om i forrige innlegg så har jeg tidligere i dag både måkka sny og fixa litt på bilen. Etter det rydda og sjaina jeg badet, og så spiste jeg meg ei nydeligod klappakaka med brunost mens jeg stekte ferdig to grovbrød.

Nå er jeg nettopp kommet inn etter å ha vært ute og traska meg en rolig ettermiddagstur.

Og så blir det ferskt brød med leverpostei & agurk samt appelsinjuice til kvelds.

Oh lykke!

Ha en riktig fin kveld videre da alle sammen ❤️

16 kommentarer

Siste innlegg