FY F**N AT DET ER MULIG..

Akkurat nå sitter jeg her og er kjempefrustrert..

Jeg har jo en forbaska fjott som har stjælt parkeringa mi siden i går – det ser du HER..
..og nå har jeg vært i kontakt med først NAF..og møtte på en mårragretten sak..som kunne opplyse temmelig småsurt at de hadde ikke noe i sine medlemskap som tillater de å taue vekk folk.. og joda, han var “hjelpsom” og fant frem et nummer til bergingsbilen dere her i Harstad – som jeg pent måtte ringe sjøl – og jeg rakk ikke så mye som å si takk for hjelpa, før han slengte på røret..

Så ringte jeg da mannen med bilbergings-nummeret.. og HAN var koselig, han.. og forsto problematikken.. men kunne ikke hjelpe meg, fordi de har ikke lov til å taue vekk biler lenger, uten at politiet kontakter enten bilberginga eller parkeringstjenesten, sånn at de kontakter dem.. Dette fordi det har blitt lagt inn anmeldelser for biltyveri tidligere når sånt er blitt gjort..

Og han onkel Politi? Ja kjøss mæ, si æ bærre.. De har jeg kontakte under tidligere tilfeller når dette har skjedd – og der var det absolutt NULL hjelp å få..

Så da sitter jeg som sagt her – og er kjempefrustrert og en smule lei meg, fordi det er absolutt ingen ting jeg kan gjøre.. annet enn å gi blanke f**n i å flytte min bil når vedkommende en gang finner det for godt å dukke opp..noe som kan ta si tid – og det er jo ikke en gang sikkert at det er noen som er på besøk her på bygget – da en av gangene dette skjedde, var det ei kjærring som hadde vært på besøk i ei av naboblokkene..

BLARGH!!!!!!

20 kommentarer

Siste innlegg