FAKTISK FUKT OG VÅTT OVER ALT

Beklager om det nå virker som om jeg starter dagen med surk, men som jeg skreiv i det forrige innlegg mitt “Ingen mulighet til å senke skuldrene” som du kan lese HER, så er jeg fremdeles ikke kvitt lekkasjen(e). For det er ikke tvil i mi sjel om at de er i flertall. Det er til og med vått på lysremsa mi i taket, så den gir regnbuefarger her og der.

Akkurat DET kan nok være dugg/kondens..og det er det jo naturlig nok mange steder spesielt på mårran når jeg våkner. Men det som IKKE er bare kondens, er dette.

Og i dag oppdaga jeg vann på ruta under senga.. som bestandig har vært tørr..pluss at fukt har trengt igjennom plata på to plasser der det er stålrør bak..

..og en plass hvor jeg ikke skjønner bæra av hva som skjer.

Så sånn er min søndag til nå. Men som jeg også sa i det forrige innlegg, så akta jeg å ta på meg smilet når jeg sto opp i mårres. Noe jeg også har gjort..sjøl om det nok av og til ligner mer på et horror-grin som er Halloween verdig.

Men åssen det nå enn er eller ikke er.. I’m done!!! Ikke med å bo i camper’n, men med å prøve å finne ut av noe som helst. Det sliter så jævlig på. Som jeg sa i den nyeste TikTok’n min som du finner HER, så verken kan eller vil jeg bruke andres eller egen tid, penger og energi på et prosjekt som var dødsdømt fra starten. Jeg har null mulighet til å bruke mer penger på dette, fordi jeg MÅ prioritere å bli kvitt den gjelda som var en av de utløsende faktorer som gjorde at jeg i utgangspunktet havna der jeg er nå.

Så nå er smilet på plass igjen, og jeg tar nå fatt på jobben med å forbedre meg mentalt på at om et år er jeg virkelig hjemløs.

Ha en riktig flottersfin søndag alle sammen ❤️

14 kommentarer
    1. Triste greier, men du får begynne å jobbe med å komme deg inn en plass som du kan leie billig hos noen..Dette ser overhodet ikke bra ut spør du meg. Og få satt bilen din i en carport eller under en presenning…Det er mange måneder med regn og nedbør nå. Eller så må du rett og slett kjøre nedover til Frankrike der det ikke regner..
      Dette går vel snart ikke lenger, kan ikke være sundt å sove innendørs her tenker jeg..Gjelden må ned og etter det kanskje du kan starte på nytt med et liv i en annen bil, i en annen utgave. Du prøvde og satset alt, men det funket bare ikke og det er ikke din skyld eller broren din..Gode tanker og aldri for sent å snu tenker jeg..Klem..

    2. Jeg må si meg litt enig med Solliv her, for dette med fukt og vann som kommer inn er ikke bra. Kan fort bli til mugg, som ikke er bra for lungene dine. Håper du finner en løsning på dette… Ønsker deg allikevel en god søndag, og sender mange varme klemmer 🤗

    3. Jeg føler med deg, beundrer pågangsmotet ditt, du er ikke den som gir opp. Skal ikke si noe mer hva jeg syns, anna enn at jeg håper du får til prosjektet ditt uten alle disse problema. Er det sveisa bør det være tett, men hvordan er sirkulasjonen? Jeg krysser det som krysses kan. <3

      1. Må bare si tusen takk for gode ord 🥰 Det er jo kun “reisverket” som er sveisa av firkantrør.. resten av camper’n utvendig er polyesterbehandla kryssfinerplater. Og lufting/sirkulasjon har jeg i massevis. Kondens er ikke problemet 😊 Takk for det 🥰❤️

    4. Du gir aldri opp, vennen, men dette er i overkant altså! Du får dekke bilen med presenning de dagene du står stille iallfall – kanskje du slipper litt av den renninga inn. Du har jo brukt så mye tid, penger og krefter – vanskelig å vite hvordan løsningen skal dukke opp! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg