INGEN MULIGHET FOR Å SENKE SKULDRENE

Akkurat nå sitter jeg å lurer på når i svartsvidde Helvete jeg skal få lov til å senke skuldrene…bare bittelitt?

Jeg føler meg rett og slett utslitt akkurat nå..for sjøl etter alt det han nye vennen min styra og bala med hjemmet mitt i går – er ting bare totalt helt på trynet. Det har jo regna smådjævla sidelengs i heile dag, og ikke nok med at det fremdeles er søkke vått på de stedene hvor det var vått før han hjalp meg – nå har jeg oppdaga et par nye, søkkvåte partier midt på en vegg. Og jeg har gått helt tom for ideer om hvor i svarte regnet tar seg inn..i sånne mengder at det blir dammer.

Ikke veit jeg, som sagt.. jeg bare veit at i dag orker jeg ikke å tenke mer. I mårra er en ny dag, og sjøl om jeg begynner å forsone meg med tanken på at hjemmet mitt nok er totalt ødelagt om et år, akter jeg å ta på meg smilet igjen når jeg står opp…og veit også at jeg kommer ikke til å bruke ei krone mer på detta prosjektet. Da kommer jeg jo nemlig aldri til å klare bli gjeldsfri..og det SKAL jeg!!

Lenge leve optimismen, eller no sånt.

Natta nu 😴

2 kommentarer
    1. Uff, skulle det ikke gå denne gangen heller 🙄Skulle ønske noen kunne donere en flunka ny bobil eller noe til deg, som var garantert tett. Lykke til ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg