Et innlegg med mat, mat & MAT

Da har jeg ikke bare bevegd meg videre fra vakkerplassen, men jeg har funnet meg en ny, vakker plass å stå i natt. Minuset er at det er rævva nettdekning her, men satser på at jeg får igjennom blogginnlegg og bilder. Hvor mye lesing av blogger jeg får til, gjenstår å se. Det betyr null mårrabubbel på TikTok i mårra.

Som overskrifta antyder, blir detta kun et innlegg med mat…bare fordi jeg ikke gidder å konsentrere meg om noe anna akkurat nå.

Kan jo starte med den fantastiske proteinPUDDINGEN jeg spiste som et lite mellommåltid etter frokosten. For joda, det skulle være pudding, og jeg har kjøpt og spist akkurat denna typen mange ganger før, derfor veit jeg at den er god. Men altså…sjekk detta.

Totalt flytende. Haha, trur dere det har vært varmt i matskapet, eller?

Etter hvert kom jeg meg som sagt i kjøringa, og når det ble tid for en sein lunsj heiv jeg meg rundt og laga egg & baconsalat som jeg hadde på brødskiva. Har ett rundstykke igjen, og det skal få bli frokost i mårra.

Oppskrifta på salaten er superenkel. Man bare mikser stekte baconterninger og kokt egg delt i biter sammen med majones til ønsket konsistens. Og så smaker man til med salt. Guttungen elsker akkurat denna salaten, men siden jeg laga den kun til meg, hadde jeg oppi litt sitronpepper også.

Og nå har jeg da parkert for natta, og har laga meg litt sein middag i form av “man-tager-hva-man-haver” prinsippet. Hadde nemlig litt bacon til overs, samt noen spanske kjøttboller som måtte spises nå, og sammen med nudler (uten den der posen med smakstilsetning..æ fordræg ikkje det) ble det jaggu et lite herremåltid.. eller fruemåltid? Æh, samma det, godt var det.

Og så ble det sukkerfri champagnebrus-wannabe etterpå.. sammen med litt av smågodtet jeg har igjen etter Sverigeturen.

Men nå er det på tide å sløve seg inn i kvelden, frem til neste måltid som jeg planlegger skal bli tomatsuppe & brødskive med kvalmende mengder smør..og som garantert blir inntatt like før sengetid, inntulla i soveposen mens jeg glor på en film. Har nemlig lasta ned noen filmer på telefonen nettopp med tanke på områder med dårlig dekning.

Ha en riktig flottersfin kveld videre da alle sammen ❤️ Tviler på at dere hører mer fra meg i dag, men man skal jo aldri si aldri, hihi.

Har posta ett innlegg tidligere i dag, nemlig BUSH-STIL..eller “KØNTRI”?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg