ER JEG KONSPIRATØR NÅ?

Først av alt, dette blir IKKE et langt innlegg om mine synsinger og meininger om noe som helst. Jeg har ekstremt sterke meininger om veldig mye, men velger som regel å holde kjeft fordi jeg gidder ikke diskusjoner der det er nesten sikkert som amen i kirka at det blir dritkasting. Men la det være sagt at om jeg skulle være tvunget til å velge ei av to grupper – konspirasjonsteoretikere eller de som stoler temmelig blindt på det de blir fortalt av styresmaktene, velger jeg et liv som konspiratør når som helst.

Men tilbake til det jeg vil med innlegget. I dag opplevde jeg noe så ekstremt ekkelt at jeg faktisk måtte legge meg ei stund. Ja heilt ærlig var det reint skremmende, og jeg lar meg ikke skremme så lett.

Nå i 12-tia skulle jo politiet og sivilforsvaret teste ut hhv. mobilvarsel og tyfoner (ja TYfon) i en nasjonal varslingsprøve. Det hadde da YoursTruly glemt, så i ei bisetning her kan jeg jo informere at jeg skvatt som bare faen da telefonen begynte å hyle. Men det er uviktig her.. det jeg finner vanvittig ekkelt og skremmende er at ca 2-3 sekunder før meldinga kom, fikk jeg et akutt anfall av ekstrem svimmelhet og kvalme. Det verste ga seg heldigvis etter noen minutter, men jeg kjenner enda litt etterdønninger over en time etterpå. Og jeg tenker – hva faen??? Det er jo blitt ganske opplyst nå om at man kan reagere på forskjellige lyder og frekvenser..og ikke veit jeg hvordan det foregår å sende ut disse meldingene eller teste disse tyfonene, men det er ikke tvil i mi sjel om at jeg reagerte på det som foregikk i atmosfæren i detta tidsrommet.

Og jeg lurer.. er jeg plutselig en konspirarør nå? 🤔

Nå var jo detta en masse-utsending over hele landet så da er det kanskje ikke å vente at jeg reagerte fysisk på energiene (om man kan kalle det det) Men det får meg til å lure litt på hvilke andre signaler som blir sendt ut, som vi ikke merker fysisk på kroppen…? Kanskje ikkje så dumt med dissa tinnfolie-hattan likevel – sånn oss konspiratøra imellom 😉

7 kommentarer
    1. Psykt, jeg var skikkelig dårlig rett før alarmen, la meg på sofaen og tenkte «hva faen», satte meg opp, tok mobilen og den begynte hyle, spratt nesten ut av nevene på meg… 🐰

    2. Ta det helt med ro. SMS fra politiet du fikk i dag var en helt ordinær SMS sendt via din telefonleverandør. Altså samme greia på samme frekvens som alle andre SMS du får i løpet av en dag. 😉

        1. Kan det være at en foliehatt har motsatt virkning? At den forsterker konspirasjoner? Sorry… kunne ikke dy meg 😉

    3. vi var på biltur da sirena gikk og jeg hoppa i bilen ,det gikk ikke opp for meg hva det var med det samme heller ,fikk nesten bittelitt hjertebank :=))vi får håpe vi slipper å få den sirene på ekte pga noe alvorlig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg