EN MÅRRA I CARPORTEN

God mårra og god lørdag alle sammen. Noe som er blitt en del av den faste mårrarutinen min etter at jeg flytta, er å sitte ute i carporten og nyte mårrakaffen min. Yeppz, du leste rett – carporten.

Det er jo for så vidt ei heilt grei utsikt gjennom bueåpningene, da..bare se. Til og med sol og blå himmel i dag.

Minuset er at det er ikke mye sol som kommer inn der jeg sitter, men jeg må bare holde fast på tanken om at jeg må slutte å være så jævla kravstor. Jeg har tross alt tilgang på frisk luft til mårrakaffen min.

Hvordan det blir til vinteren når husverten begynner å parkere inne der igjen..veeel, det orker jeg rett og slett ikke bryne hauet på akkurat nå. Nå er det kaffekos og strikkinga det gjelder. Er begynt på andre ermet på fanagenseren min, så det går sakte men sikkert fremover.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

1 kommentar
    1. Det er vel ikke det verste stedet å sitte, men hva med gressplenen jeg skuer utenfor tilhører den eiendommen så du kan sitte der? Kos deg med kaffen og strikketøyet og så håper jeg dagen blir god, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg