EI LITA OPPKLARING – OG SØVN ER FOR PYSER.

Som jeg nevnte i siste innlegget mitt i går, skulle jeg sove hos brorsan i natt fordi hjemmet mitt står i en verkstedhall akkurat nå. Og i den forbindelse ser det ut til at jeg må komme med ei lita oppklaring her..for bilen er IKKE satt på opptørking for å bli kvitt fukt i veggene – den er satt i hallen med varme på for at snø og is utvendig skal tine, sånn at vi kan spraye på gummisprayen. Selvfølgelig kan det hende at litt av vannet i veggene fordunster, men jeg er rimelig sikker på at når jeg kjører den ut derifra i ettermiddag/kveld er enda 95% av fukten der fremdeles. Det som er gjort innvendig de siste dagene er som sagt tidligere kun for å “forsegle” sånn at vannet i veggene ikke flyter inn i sovealkoven. Og det som skal gjøres i dag er for å prøve å forhindre at nytt vann trenger inn utenfra.

Ellers har natta vært veldig bob-bob. Skreiv jo i går kveld at jeg var temmelig utslitt og sleit allerede klokka 19 med å holde auan åpen. Men som så mange andre sover jeg totalt rævva første natta i ny seng, så i dag får jeg bare konstatere at søvn er definitivt for pyser. Yepp…TiT.. Trøtt i Trynet, hehe.

Har vært nede en gang allerede og snika mårrakaffe hos brorsan – meeen… nå trengs det koffeinpåfyll igjen.

Da får dere ha en riktig fin lørdag alle sammen ❤️ og så kommer jeg garantert innom en gang (eller to) i dag med litt mer oppdatering.

Siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

2 kommentarer
    1. God formiddag 😊
      Syntes ikke alltid det er så lett å få sove om senga er mi heller jeg da, hihi. Vann og fukt er noe skit som alltid finner plasser å trenge seg, og jeg håper du før tørket ut mest mulig. Inntil da håper jeg du får en fin lørdag, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg