DU TROR DET IKKE FØR DU FÅR SE DET

Enkelte ting skjer så sjeldent at det nesten blir en myte, og du trur det ikke før du får se det.. som at jeg sjainer inni bilen min. Men “once in a blue moon” skjer det – og i går før jeg dro hjem til meg sjøl hadde han bålmann-kompisen min en støvsuger som visstnok var veldig sosial og glad i å gå tur – så da endte det jaggu med at jeg presenterte den for han Anti og  tok den med på ei omvisning i kupeen, hehe.

Og veit dere hva? Det kan visstnok lønne seg å ha det litt ryddig og ordentlig i bilen (hørt på makan, da) – for dere aner ikke hva jeg FANT!!! Kanskje noen av dere husker at jeg for over et år siden under et flyttesjau mista fjernkontrollen til bluerayspilleren min? Og endte opp med å få en butikk til å bestille inn en ny til meg?
Vel… TADAAAAA!

Og så snakker vi ikkje meir om den saken, haha.

Nå blir der (mer) mårrakaffe her i huset, og litt frokost.. og så får jeg se hva dagen bringer. Skulle egentlig på kaffedate med fredagsdate-venninna mi, men kroppen og hauet streika litt akkurat nå så hun får ha date med seg sjøl i dag.

Ha en riktig flottersfin fredag da alle sammen ❤️ CU L8R

7 kommentarer
    1. Hihi, jeg nok ganske god kontroll på hva jeg har i bilen, men den ser ikke ut… Kattesand, jord og for ikke å snakke om granbar fra i høst 🙈 Så jeg må nok til med støvsugeren jeg også, og jeg vet de har en kraftig en oppe på ESSO stasjonen. Ha en flotters fredda, klem 🤗

    2. Er nok lurt med den ryddinga. Bilen min har sikkert sine hemmeligheter… Men det er greit med to av ting, om den ene skulle komme bort igjen 🙂
      Kos deg med dagen og ta vare på deg sjøl <3

    3. Hihihi, mye rart å finne om en shiner bilen, ja….! 🙂 skulle hatt gjort det sjøl igrunn….. den røde bilen har gått “for lut og kaldt vann” i det siste…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg