DET SMAKER GODT Å KUNNE GJØRE SOM MAN VIL

Ok – jeg innser jo at det skal tydeligvis ikke være like enkelt å holde “liv” i bloggen hver dag – men jeg tenker at litt vrøvvel er vel bedre enn itj´no vrøvvel…såeeh..
Største problemet mitt, er jo at jeg glemmer hele tida å ta bilder, og da sier det seg sjøl at det kan bli temmelig drittkjedelige innlegg – men tenke seg til, i går huska jeg faktisk på å røske opp mobilen fra tid til annen.

Jeg hadde EGENTLIG tenkt å ta meg en svært rolig dag hjemme, for å hvile foten som enda er en smule vond..og bare kose meg med å lage middag til guttungen som (oh lykke) skulle komme og tilbringe litt mer tid sammen med den sosialt vansmektende mora si.. Ja jeg hadde til og med fått handla inn det jeg trengte før han slengte meg av etter Narvikturen forleden dag (som du kan lese om HER) – men så viste det seg at teflonhjernen slo til igjen – og jeg måtte ut en tur likevel i går. Og da passa jeg på å røske med meg ei brødskive, så jeg kunne ta en liten lunsj ute i det fri i samme slengen.

Parkerte kjærra ikke så mange steinkastene unna..

..og nøt den før nevnte brødskiva 😉

Fikk til og med knipsa et koselig “ektepar” som klamra seg fast i skråninga..

Og om ettermiddagen kom da glunten på middag – som i går (etter hans valg, men ho mor va såååå enig) besto av blåbærpai & is..med en backup-plan om å koke oss litt tomatsuppe dersom vi ikke ble mett nok av paien, hehe..

Yepp..her lever vi livet akkurat som det lyster oss..og gjett om det smakte godt 😉

Ellers driver jeg med siste innspurt av ting & tang før jeg setter nesa ut på tur..så i ettermiddag skal jeg få lagt om til vinterdekk..og i mårra var den store masterplanen å ta fredags-date-kaffe med ei venninna..og såååå er jeg vel egentlig good 2 go når som helst 😍

8 kommentarer
    1. Har man nok å fylle dagen og kvelden med, er det lett at både blogg og andre sosiale medier kommer litt på etterskudd. Selv så “glemmer” jeg ofte å legge ut noe på Instagram, og litt av og på der til tider 🤯 Fine bilder, og blåbærpai er ikke å forakte, nam 😋

      1. Joda, det er vel noe i det 🤔 Selv om jeg har nok vært mer “oppmerksom” på i alle fall historieoppdateringene på Instagram, enn på mye annet 😊 Takk for det 😊 Og ja, blåbærpai er jammen godt 😉

    2. Jeg er der at jeg har søkk og kav med bilder, men ikke ork til å sortere, skrive og legge dem ut.
      Blåbærpai så veldig godt ut. Nå fikk jeg lyst til å starte helga omgående 🙂
      Viktig å nyte alle gode stunder ♥

      1. Ja der ser man bare, hvor stor forskjell det kan være på sånne bloggrelaterte ting 😊 Og ja, det var veeeeldig godt – så jeg syns du bare skal sett i gang med både helga og kosen, du 😉😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg