DAG/DEL 2 av GUDANE VEIT HVOR MANGE

Okeeey folkens – da er det nesten gått ei uke sia jeg bestemte meg for å begynne å stramme litt inn på sukkerinntaket mitt. Det kan du lese mer om HER
Normalt sett er jeg av de som IKKE kan ha snop liggende hjemme, for da går det ned på høykant.

Men jeg ble så irritert over at jeg ikke skal klaaaare å ha mer sjølkontroll, så da jeg starta på dette prosjektet hadde jeg enda sjokolade liggende i heimen.

Så hvordan var uka som gikk,da..?
Vel..jeg har spist mye “søppelmat” i form av for feite og for salte ting, men det gir jeg blanke f*en i.. jeg verken kan eller vil gape over for store endringer på én gang.
Men for utenom det, så var uka perfekt. Det ble litt is & kjeks-utskeielser på Lofotturen på lørdag, men ut over det har det gått over all forventning. Og jeg bare MÅTTE snike meg en tur på vekta i dag, og tenk.. 0,7 kg ned bare ved å kutte ut sukkeret.. fantastisk 🤩

4 kommentarer

Siste innlegg