AKTER Å GJØRE MAKSIMALT UT AV DAGEN

Okeeey…da er det fredag – og jeg er så trøtt at det ringer i ørene. Jeg sovna nemlig ikke før mellom 5 og hal6 i mårres og sov til litt over hal8. Men til tross for knappe to timer søvn har jeg bestemt meg for å gjøre maksimalt ut av denna dagen. Akkurat nå prøver jeg å skremme opp øyelokkene med kruttsterk kaffe, og når frokosten er inntatt akter jeg å tusle meg ut og få vekk litt snø av kjærra før jeg begynner å tømme den.

Yeppz, du leste rett.. nå skal camper’n tømmes for alt unødvendig som jeg ikke skal bruke, og klargjøres for å bli demontert forhåpentligvis i nær fremtid. Og i mårra er planen at jeg og go’venninna drar til øya med alt stæsjet jeg ikke skal bruke, samt hente diverse ting som bl.a maten i kjøleskapet som jeg ikke tok med da jeg dro hit for snart ei uke siden. Da blir vi å bruke hennes bil som bruker sinnsykt lite drivstoff i forhold til min – OG ta ferga. Hun kjører – hun bestemmer.

Ellers får jeg rett og slett se hva dagen i dag bringer. Men nå kjenner jeg at skrotten må ha enda litt mer påfyll av koffein – og gjerne et par fyrstikker til auan, hehe.

Ha en riktig fin dag da, alle dåkker flotte folkan ❤️ CU L8R

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER

4 kommentarer
    1. ja hva nå da ? skjønner att campern ryker ,den ble ikke som forventet men en plass må du bo så det blir litt spennende å se hva og hvor du ender opp til slutt ,håper det blir et sted du trives og får det bra

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg