Å SMI MENS JERNET ER VARMT

I dag ser jeg at jeg har karra meg opp på ei veldig god plassering på blogglista.. Nummer 15 – faktisk det høyeste jeg har vært til nå.
Jeg tenker at når man er på topp 20, er det større sjanse for at man blir lest av flere..og siden det er like kjapt å falle tilbake til under listeskillet, tenkte jeg å smi mens jernet er varmt og dra frem innlegget mitt i går som garantert tok meg opp til denne plasseringa.

Nemlig “DEN STORE PLANEN..TRENGER LITT HJELP HER..”

Kjapt fortalt er jeg i en krisesituasjon, der jeg har vært nødt til å si opp leiligheta mi og blir husløs f.o.m 1.juni.. og jeg prøver nå å hale i land økonomi for et billig alternativ til å bo – nemlig å bygge om bilen min til en hjemmebygd mini-bobil, ved å be om “sponsorhjelp”..

Det hadde vært kjekt om du kunne ta deg tid til å klikke på linken og ta deg tid til å lese historia mi om hvorfor jeg nå har kommet til det valget om å leve på veien.
Om du ikke kan eller vil sponse meg, har jeg full forståelser for det. Men jeg håper du kanskje kunne tenke deg å dele innlegget mitt, så flest mulig ser det. For jeg trenger virkelig all den hjelpa jeg kan få nå, for å ikke bli boende i pickup´en eller i telt 😊

 

12 kommentarer
    1. Skjønner deg godt! Håper du når målet ditt…
      Og egentlig hadde jeg håpet at du også kunne fått slettet gjelda di og kommet enda videre her i livet..
      Ta det ved roten når du først er i gang! ❤️

    2. Er lurt å smi mens jernet er varmt! Håper du får realisert din drøm! Jeg takler kun en tur til byen og lengre kjøreturer tar ryggen kveld. Nylig hatt prolaps, og ikke før man ble god igjen ramla jeg og brakk armen! Hatt skikkelig uflaks! Ha,ha. Støtta drømmen din i går og i dag var det spleis til skolen her. Støtta det og. Gratulerer med fin plassering. Klem

      1. Helt sant.. og takk for gode tanker. Nei vi er forskjellig der, altså.
        Men huffda, ja det var ikke måte på uflaks heller, da..
        Må bare si tusen takk for støtta – og du virkelig snill som hjelper så mange rundt deg ❤
        Takker så mye for det. Klemz

    3. Smi i vei!🤗
      Jeg har laget et innlegg om deg og lagt link til innlegget ditt i morges.😊
      Masse lykke til med å nå målet ditt!🌹💪🏻

      1. Oj.. det har jeg ikke fått med meg. Har vært ute i hele dag, så jeg er totalt på etterskudd med både å blogge og lese. Men tar det igjen i løpet av kvelden 😉
        Tusen takk for det 🥰

    4. Det er bare å smi på! Grattis med ny rekord på topplista – det betyr iallfall at det er mange som har lest det tøffe innlegget – og forhåpentligvis at mange er med på “dugnaden! Godeste klemmer kommer nordover <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg