TO HEKTISKE DAGA..

Sånn egentlig er det ganske utrulig å tenke på at det er onsdag alt..dagene har bare flydd avsted for meg – og jeg har tenkt mandag i hele dag, hehe =)
Men de to siste dagene har vært ganske hektiske, så det kan vel være derfor at jeg har “mistet” dem underveis 😉

Natt til i går sov jeg som fortalt tidligere (HER) kun 1,5 time, men dro til nabokommunen som planlagt for å jobbe inn noen av de faste timene mine der. Denne gangen var det blant annet suppekoking av 8 svineknoker som sto på planen..og etter 7 timer sto det 25 liter med nykokt kjøttsuppe klar til å fryses ned..

 

Samt at jeg hadde fått malt den første av flere kjøkkenstoler som skal pusses opp =)

 

 

Da jeg kom hjem i går, skal jeg innrømme at jeg var rimelig trøtt etter en lang dag og nesten null søvn..så før klokka var 21, sovna ho gamla på sofa, hehe..og der sov jeg til klokka 1 i natt..da rulla jeg meg ut av sofa og fikk kravla meg inn i senga – og sov videre til klokka 6 i mårres, da vekkerklokka ringte =)

Og i dag har jeg først vært på ei lang dagvakt – fra 7.30 til 16..og så dro jeg ned på treningssenteret etterpå.

Var nesten ferdig med dagens økt, da brannalarmen gikk. Vi måtte selvfølgelig ut – men da brannmannskapet kom, kunne de fortelle at det var falsk alarm – og at det var andre gangen i dag at de hadde måttet rykke ut dit..akk ja..sånn kan det gå..i alle fall kjekt å vite at vi har et brannvesen som fungerer, og kommer kjapt til stedet når det gjelder =D

Da de hadde sjekka alt og vi fikk gå inn igjen, var jeg såpass nedkjølt av å stå ute, at jeg like godt dro hjem..gadd ikke varme opp på nytt igjen, bare for 10-15 minutter med trening.. =)

Og nå skal jeg straks prøve meg på litt middag her..hvis jeg tør…… Er så himla lei av å bli sjuk av mat – så jeg vurderer å ta meg et knekkebrød eller to med egg i stedet..det veit jeg at jeg tåler..

Ha en super ettermiddag og kveld videre da, alle sammen =D

 

#mat #matlaging #hjemmelaget #suppe #kjøttsuppe #male #pusseopp #stol #trene #brannalarm #falskalarm #brannmenn #brannbiler 

14 kommentarer
    1. Dagene fyker av gårde ja..selv om man ikke har så mye å gjøre også..hehe.. Det var mye mat gitt..ser godt ut også :)) Husker sånn brannøvelser fra barnehagejobbinga..viktig, men litt masete å få ut alle barna i full fart..hehe.. Klem og fin kveld til deg <3

    2. annebe: Ja de gjør jo det, egentlig..men enkelte dager fyker avgårde ekstra raskt, syns nå jeg, hehe =) Mye mat, ja..så når har de lettvint middag ganske lenge..og godt ble det faktisk også 😉 Oh ja..brannøvelse kan gå livlig for seg..hehe..godt det var bare falsk alarm, denne gangen da =) Takk-takk..en fin kveld til deg også =) Klemz <3

    3. Hmmm – ja, dagene dine går jammen i ett! Tipper du er sliten nå….. Godt det var falsk alarm da, og håper at du fant deg noe godt å spise! Klem <3

    4. det var mye suppe som skal frysast,trenger litt fryseplass til det.
      Du jobber på,da trenger du litt mer enn knekkebrød og egg,du bør snakke med legen din om problemet ,vil jo ikke att du skal få mangler i kroppen

    5. Margrethe: Joda..de gjør det for tida – men det er nå litt godt også, da..blir sånn “god sliten” =) Ja heldigvis..brann har jeg ikke lyst til å oppleve.. Og yepp..endte med å lage meg fløyelsgrøt (smørgrøt) 😉 Klemmers <3

    6. poesimylife: Takk for det =) Liker å være aktiv, så da er det jo greit =) Huff ja..har ikke noe behov for å oppleve det, nei.. Takk-takk..dagen har vært fin så langt =) Ha en super torsdag videre =D

    7. fruensvilje.blogg .no: Ja det er sant..og heldigvis har det god plass i frysern =) ..joda..veit jo at jeg trenger “skikkelig” mat..men huff..endte opp med å lage meg fløyelsgrøt (smørgrøt)..men veit nå ikke sånn næringsmessig om det er så mye bedre enn knekkebrød m/kaviar og egg, da..hehe =) Har prata med lege flere ganger – men det hjelper så lite når de ikke vet hvorfor jeg reagerer som jeg gjør..annet enn at det blir en “kjemisk” reaksjon i kroppen min, når jeg får for mye (og spesielt oppvarma) proteiner i meg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg