EN HELT VANLIG TORSDAG

Heisann i kveldingen, alle sammen…hadde jo egentlig tenkt å holde meg til kun søndags-blogging ei stund fremover – meeen trur egentlig ikke det fungerer helt optimalt, det heller..hehe..har stort sett bare hatt fokus på jobb og trening hele uka frem til i dag..og helt og holdent glemt å ta litt bilder under veis. Og det blir jo kjedelig å skrive et langt innlegg i slutten av uka, uten noe særlig bilder, da..så derfor skipper jeg den idéen, og så legger jeg heller ut et lite innlegg i ny og ne, sånn som tidligere.

Har som sagt jobba hver dag denne uka (både i nabokommunen og på sykehjemmet), og siden jeg hadde vakt på søndag, ble det jammen fire dager på rad =) Så i dag hadde jeg fritt..noe som var veldig godt..og så skal på dagvakt både i mårra og fredag. 

 Men treninga fikk jeg med meg i dag..lå lenge og surra i senga da jeg våkna – og fant ut at jeg skulle skjemme bort meg selv med frokost på senga – hehe.. Tenkte jo ikke på å ta noe skikkelig bilde – så det fra snap´en min får gjøre nytta 😉

 

Etter frokost dro jeg da på trening..

 

..men fibroen har vært helt umulig i dag. Har ikke klart å mobilisere den vanlige styrken min – og lå jevnt over ca.10 kg under det jeg normalt sett klarer å løfte i markløft, knebøy og benkpress..men skitt au, fullføre økta så godt jeg kunne, og vet jo så inderlig vel at det går seg til igjen etter hvert =)

Senere utpå dagen tok jeg meg en liten tur inn til selve byen, og var jeg å surra litt i sentrum..men det var egentlig ikke så mye spennende å se.
Er dessverre en god del tomme lokaler rundt om kring..det skal vel komme noe nytt her etter hvert – men gudane vet hva og når..

 

Og i ettermiddag kom guttungen en tur bortover etter jobb, for å hente noen bukser jeg har lappet til han og faren.
Det er så koselig å ha han her, og ekstra trivelig var det at han tok seg tid til å spise middag sammen med meg…

 

..men så måtte han suse videre til neste jobb..en skikkelig stå-på-kar, den guttungen..hehe =)

Da han var dratt, ble det sofa-tjeneste på meg..skal som sagt opp tidlig i mårra og jobbe..så det blir nok ikke så enormt lenge til før jeg køyer =)

Yepp..det var ei lita oppdatering fra denne kanten..ha en super kveld videre, alle sammen.. og ei riktig god natt etter hvert =D

 

#blogg #torsdag #torsdagsblogg #oppdatering #trening #bytur #lokaler #familie #besøk #middagsbesøk #middag #pannekaker

15 kommentarer
    1. du har fullsette dager for tiden du,men det blir sårt tiltrengte penger av det også da :=) tomme sentre tror jeg er flere steder,slik er det i Volda og et senter i Ørsta står også tomt,det sies det kommer nye butikker i sentret i Volda,så krysser vi fingrane for att det stemmer :=) og hos dere,det er jo trist når mange lokaler er tomme.
      Frokosten din ser fristande ut,spørs om jeg også må fikse meg noe sånt i morgen hi hi ,natta og ha en fin dag i morgen

    2. Er koselig å se deg her innimellom..og sikkert lurt å bare ta det når du føler for det….Så flink du er..jobber og trener og holder det gående….Nå fikk jeg sååå lyst på kokt egg når jeg så knekkebrødet dit…nammm…Du må ha en god kveld og natt,

    3. fruensvilje.blogg .no: Ja fullsatte..og gode..for jeg virkelig storkoser meg for tida. Rekker liksom ikke å kjenne på rastløsheta, hehe =) Og ja..litt bedre økonomi er definitivt et pluss =) Huff ja, det er nok som du sier, mange, tomme lokaler rundt om..synd..men selvfølgelig nødvendig, dersom butikkene ikke får det til å være lønnsomt. Hehe..ja egg er godt..og jeg syns det er ekstra godt på knekkebrød, med kaviar under..og en liten dæsj salt på toppen 😉 Takk-takk..og en flott, ny dag til deg =D

    4. solliv: Ja heldigvis, får jeg si..for nå er det såpass hektisk, at jeg rekker ikke kjenne på den rastløshet-følelsen som herjer i kroppen..regner med den blir bare sterkere og sterkere etter hvert som det våres i bakkene..så jeg håper bare det er nok å henge fingrene i fremover også, hehe =) Takk-takk..og en flott, ny dag til deg <3

    5. Toini: Takk for det =) Ja jeg tror nok det er best..for enkelte dager og uker er det jo myyye å skrive om..mens andre dager og uker skjer det jo nesten ingen ting, hehe =) Takk for det – storkoser meg med å være såpass “i vinden”..så får jeg bare se hvor mange vakter jeg får etter hvert..og hva kroppen sier..og hvor lenge jeg klarer å stagge rastløsheta, hihi =P Takker for det..og så ønsker jeg deg en riktig god, ny dag =D

    6. spisogspar: ..liiiitt sein ute med svar her..hehe..men joda..frokosten var god, den..og treninga er liksom blitt et “must”, fordi jeg føler meg faktisk mye bedre etterpå =)

    7. atlelundhaug.no: ..det er sant..er vel mest frustrasjonen over at kroppen ikke vil det hodet vil, som er det egentlige problemet.. =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg