INGEN FEIRING – MEN GØY HAR JEG DET LIKEVEL

..nei i år ble det nok ingen vanlig Halloween-feiring på meg, siden jeg har på farta i nesten ei uke, og ikke kom hjem før langt utpå dagen i går. Og da var jeg så trøtt og sliten at jeg gadd absolutt ingen ting. Og i dag har jeg rett og slett ikke gidda å gå ned i boden og rote rundt i “en zillion” esker med ting & tang, for å prøve å lokalisere litt pynt eller skumle kostymer..

Men LITT gøy klarer jeg da å ha likevel – så i år blir det “utkledningsbilder” fra Snap-chat´en..

 

 

 

..og gomling på en haug med sukkerfritt snop jeg hamstra når jeg var i Sverige i helga 😉

 

Og siden jeg liker “skumle” ting hele året, hadde jeg jo LITT pynt, da..hehe =P 

 

Yupp-yupp..da gjenstår det bare å ønske dere alle sammen en riktig skummel kveld videre, hehe 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #halloween #utkledning #snap #snapchatbilde #godteri #snop #skummelt 

10 kommentarer
    1. For noen skumle bilder 🙂 og det siste var mindre skummel….hehe..
      Deilig å slappe av vel…Kos deg med flaggermus og godteri uten sukker…var det godt? Happy Halloween….

    2. solliv: Tji-hi..ja Snap har virkelig laga skumle “masker” =) Ja det har vært godt å slappe av – og de sukkerfrie godisene var veeeldig gode 😉

    3. Se her ja…hihih..pynta deg du! Også har du funnet sukkerfritt godteri! så heldig du er da! Ha en god kveld! flotte bilder av deg!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: dvergpinschere i mitt hjerte: Jepp..måtte jo det, hehe =P Ja jeg var jo innom kjøpesentrene i Charlottenberg nå i helga, og der er det mye godis i løsvekt som er sukkerfri..pluss at DollarStore hadde veldig mye og billig sukkerfritt =) En riktig god kveld til deg også – og takker så mye for det =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg