TROLLSKOGEN PÅ KOLLAN

I dag vil jeg dele noen bilder fra hjemplassen min, Årbostad på Andørja. Rett oppi skogen der, er det et område som kalles Kollan.
Tok litt bilder derfra sist jeg var hjemme..det kan du lese om HER.

Men i alle fall..jeg har også tatt litt bilder av den fascinerende granskogen som er der..Trollskogen min <3
Synes det er så vakkert der..og mang en fantasi hos meg, har grobunn derfra 😉

 

 

 

 

 

 

 

..og midt inni blant all trolldommen, fant jeg denne..det må være magi 😉

 

 

#blogg #hverdagsblogg #turblogg #bildeblogg #skog #trollskog #granskog #natur #trær #magisk

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg