SKOGSTUR PÅ HJEMLIGE TRAKTER

De som følger meg, vet jo at jeg har vært hjemme på Andørja hos søstra mi siden i går. Nå har jeg kursa meg vekk derifra igjen, men var  å traska meg en god tur opp mot Kollan i formiddag – og tok en litt bilder som jeg vil dele med dere 🙂

Utsikt mot Dyrøya..

..og utsikt mot Senja 🙂

 

Deeeer nede, i det gule huset bor søstera mi <3


 

Utsikt mot nabobygda, Klåpen 🙂

Yepp..det sier vel alt, hehe 🙂

Fikk et lite besøk av Eddie, som poserte villig 😉


 

Gikk du glipp av de andre innleggene mine i dag, finner du dem her 😉

BARE ROT..?

VANN

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #tirsdag #bilder natur #hjemme #øy #andørja #ibestad

6 kommentarer
    1. Flotte bilder! og så vakker natur! ja det ser ut til at søster bor ganske usjenert! langt mellom husene her ja..hihih..Så fin t-shorte…herlig!! Ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk for det 🙂 Ja det er vakkert på øya mi..og søstera mi bor ganske så perfekt til i så måte 😉 Takker..den er en gave fra ei venninne, som har skjønt hvor gær’n jeg er etter å være ute, hehe :)) Takk det samme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg