HELGEBAD MED SOKKA PÅ

Hey og hopp, alle sammen..da var det jaggu fredag igjen – og på tide med litt ekstra pleie av skrotten. Greit nok, jeg dusja før jeg dro fra kompisen min for et par dager siden..men..nå er det et nydelig vær, og elva virka så fristende..så uti med meg, bar det 😉

..og JA!! jeg bader bestandig med sokker på – ute 😉

Passa på å ta litt klesvask i samme slengen 🙂

Ferdiiiiig 🙂

 

Stakkars king Blaze som måtte fungere som tørkestativ..

 

Mens ho mor meska seg meg en solid frokost etter en forfriskende start på dagen <3

 

Akk ja..livet er vel ikke like rettferdig for alle, hehe :))

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #tur #turblogg #utpåtur #friluftsliv #natur #villmarksliv #bad #isbad #elv #solskinnsdag #klesvask #frokost #bål #mat #bålmat #bålkaffe

14 kommentarer
    1. Jeg er imponert over hvordan du koser deg i det fri 🙂 Jeg kan også kose meg “alene” men hadde nok tatt hotellvarianten 😀 Litt for mye by-dame i meg, er dårlig på å fange fisk og slå opp telt osv 😀 ha-ha

    2. Herlige bilder og nå er du heldig med været gitt :)) Du bader ikke med sokker i dusjen inne altså..hehe.. Moro å følge med på turen din og jammen har du vært innom mange ulike steder… Kos deg videre <3

    3. annebe: Takker..ja så innmari heldig, også, da 🙂 ..hehe..nope..null sokker i dusjen 😉 Ja har jo vært innom en del..og flere blir det..og så koselig at du følger med på ferden :))

    4. Ja du er jammen tøff! Men dagen i dag er nok dagen for et bad ja..og om du fortsatt er i Kongsberg området, så er det vel varmt der også i dag.. Kos deg, og det så ut som en skikkelig frokost ja..

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja jeg var der i distriktet mesteparten av dagen..og yepp..det var varmt. Så det badet var et fornuftig trekk, hehe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg