IKKE F… AT JEG GIR MEG OVER

Skulle egentlig en liten tur til venninna mi å jobbe i dag (nei – jeg bryr meg IKKE om 1.mai, når det gjelder ting som MÅ bli ferdig..)..men tenk – da hun fikk høre at jeg har vært våken og slitt med tannpine i natt, fikk jeg ikke LOV å komme.. Hørt sånt!!..hehe =) Men det er jo godt at hun tenker på meg og mitt ve & vél <3 

Men jeg er nå engang meg, da..og klarer bare ikke å sitte å ruge på de tingene som feiler meg..fungere mye bedre hvis jeg har noe å sysselsette hodet med.
Vet jo at jeg ikke får gjort noe med den hersens tanna før tidligst i ettermiddag, når tannlegevakta åpner – så da blir det å stole på at King Blaze er vennligstilt i dag.

Det snødde litt i natt og tidlig i mårrest, men nå er det gått over til regn og sludd..men pyttsann..satser på at kongen vil være med ho mor å surre litt likevel, og se hvor vi ender opp =)

Heldigvis er det vått – og ikke hvitt, det som kommer ned nå =)

 

Tror til og med hage-nissen min, begynner å bli lei vinter´n..

Joda..spurte kar´n, jeg..og kongen er med på mor sin ut-og-farte-trang, han..hehe 😉

 

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #mai #1mai #fridag #rastløs #tur #biltur #utpåtur #regn #regnvær #gråværsdag 

2 kommentarer
    1. Ja ut på tur kom du deg…jeg henger litt etter med lesing..og begynte på de nyeste innleggene..hihihi..Kjenner igjen det med at det er godt å ha noe å gjøre når man har vondt..Få fokuset over på noe annet…Ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehe..gjør sånn av og til jeg også..blir litt som å lese slutten av boka først 😉 Takk..og en god kveld til deg også =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg