WOHOO – snart klart for siste fase.

Er ikke stort annet å si nå enn: WOHOOO!! og kanskje noen overlykkelige hvin i tillegg. For nå har jeg fått camper’n min tilbake og er snart klar for å starte på siste fase.

Den har stått til avfukting i ca 1,5 døgn med varme på…og er blitt kvitt ca 2 liter vann.

Det var mindre vann enn jeg hadde trudd, men det har som sagt kanskje hjulpet på at jeg har hatt varme på der gjennom hele uka her hos søstersen.

Hun måtte jo kjøre meg ned for å hente kjerra, og glad og lykkelig ble det feiring på oss etterpå. Hun hadde nemlig spart seg opp til gratis kaffe & en kakebit på det lokale bakeriet – og så var hun supersnill og delte med storesøstera ❤️

Nå jeg da tilbake på gårdsplassen hennes, og skal som sagt snart starte på siste fase med å prøve å berge minihjemmet mitt.

Wish me luck!😊

6 kommentarer

Siste innlegg