VELKOMMEN til mitt JULEHJEM

..ja som overskrifta sier..velkommen til mitt julehjem..for yeppz – nå anser jeg meg selv som ferdig innflytta – så langt..for tatt i betraktning tiden på året, ble detta baaare jul, jo..og DET blir jo garantert endra på igjen om noen uker, hehe 😂

Dessuten trengs det litt maling, både her og der, så jeg skal fixe opp selve leiligheta litt utover våren – og dekorere litt annerledes men frem til da – hær bor æ😁

(beklager en del ekstremt mørke bilder)

Starter med spisekroken..som jeg har vist litt av tidligere. Den der laaaange planke-tingetangen med bein på høyre side, sto her fra før (grøss!!) ..absolutt ikke min form for møbel, så utpå nyåret blir den definitivt bålmat 😉 Men den får gjøre nytta si for nå..

Så var det kjøkkenkroken, da..

..et glimt av korridoren..

Og resten av huldreheimen (minus badet)

..sovekroken..

..og “her-sitt-æ-å-sløve-bærre-værre-og-glor-på-Netflix” avdelinga 😁😁

Nydelig julekule, ikke sant? Fikk den i gave i fjor..og for meg som ELSKER øyenstikkere, er det nesten så jeg vurderer å ha den oppe hele året ❤️

Tja…sånn bor da jeg akkurat nå..og er såre fornøyd ❤️

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg