VEL…ER MAN VAGABOND, SÅ ER MAN..

Når man lever på veien sånn som jeg gjør, er det ingen selvfølge å få ta seg en god, varm dusj – verken daglig eller ukentlig. I dag var jeg heldig og fant ei perle av et sted å parkere – og da bare kjente jeg at det var på tide med et bad i fred og ro..æ meine, er man vagabond så er man..og kom meg uti.

Kaldt?? Ja no så inni grønnsvidde h……., men steike kor forfriskende.

Ellers har dagen primært gått med til kjøring.. Var så (lite) smart at jeg parkerte på en rasteplass i natt, fordi den bl.a hadde veldig greie toalett.

Jeg kosa meg bra til å begynne med, og laga meg karbonadesmørbrød med blåmuggost-dressing og nyrørt tyttebær..

Men dessverre ble idyllen brutt, og det ble veldig lite søvn fordi det kom stadig nye folk til – som kakla og styra til langt oppmot midnatt..og så var det en haug med trailere som kom – og dro. Så natteroa fikk jeg egentlig ikke.

Men etter en trivelig frokostrunde surra jeg meg videre – og endte opp her – ett eller annet sted langs Villmarksveien. Så ja – nå er jeg i Nord-Norge igjen..og har SVÆRT blanda følelser om det.. Nå har jeg i alle fall parkert for kvelden, og satser virkelig på ei skikkelig god natt etter hvert 😉

Legger ved et par bilder jeg huska på å knipse underveis.

Vanvittige farger i naturen enkelte steder nå 🤩

Og så er det to nye TikTok’er ute..de ser du HER og HER

Ha en nydeligvakker ettermiddag og kveld da, folkens 🥰

17 kommentarer
    1. Hadd e no vesst at du va i nærheita, så sku du ha fått lån dusjen min😉 Drar kjensel på en par teng på bildan, så trur ikke du e så langt unna.

    2. Jaja, en kan ikke være like heldig bestandig med valg av overnattingssted! Så – du er på vei nordover, vennen – kanskje blir det bra! Det siste bildet er sååå vakkert! Kos deg <3 og bada nå da….. uæhh….

    3. Skikkelig sprekt å bade nå.😱💪🏻👍🏻
      Nydelige høstbilder.🍂🍃
      Jeg synes de trailerne som stopper og starter er verst på rasteplassene. Da er det helt håpløst å få sove. Håper du har funnet deg et bedre sted for natta.🤗

    4. Så herlig da 😀 Er du på tur helt alene? Det badet der må jo nesten ha vært et Wim Hof bad for det er vel ikke så varmt nå? 🙂 Kooos dæ <3

      1. Yepp, superherlig 😁 Og klart jeg er aleina😉 Veit ikke hva du har fått med deg på bloggen, men jeg bor da full tid i camper’n nå, og har egentlig ikke plass til å ha noen med meg, hehe. Og vel..det var ikke FOR varmt det badet, kan man si 🙈🤣 Takk, det skal æ🤩

    5. Må inn å lese meg opp på bloggen din helt klart. 🙂 Jeg driver og drømmer om microhus. Få ned bokostnader og utgifter og dyrke masse mat selv 🙂 Klæm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg