UTROLIG HVA LITT SURRING KAN GJØRE FOR SJELA

Som dere kanskje fikk med dere i det innlegget HER, starta ikke dagen så steike godt. Men etter at paraceten hadde begynt å virke litt, hyra jeg på meg noe anna enn pysjen og kom meg ut døra – uten mål og meining. Ville bare ut og surre litt rundt og ta dagen akkurat som den måtte komme.

Det første jeg oppdaga var at jeg måtte fylle drivstoff. Jaja..da ble det Bjerkvik neste.. noe jeg absolutt ikke angrer på, da alle andre stasjoner lå med dieselpriser på over 24/liter.

Nå laug jeg litt her, for på veien mot billig drivstoff svinga jeg innom Fjelldal og plukka opp hun venninna mi som jeg har fortalt om tidligere, og da hun hadde gjort unna det som sto på dagsprogrammet sitt, ja DA surra vi oss til Bjerkvik. Det er fremdeles et nydelig vær her, så da jeg hadde fått fylt opp tanken på doningen, dro vi og kjøpte oss is og kaffe som vi kosa oss med i solveggen.

Etter hvert ble det tid for å surre videre, så vi tok med oss litt ekstra kaffe i bilen og starta på returen. Men først ble det en minipause under veis – og fotografering av et kult steinbord der vi drakk opp resten av kaffen vårres.

Etter at jeg hadde levert venninna igjen, satte jeg kursen mot et sted for å lage meg middag. Jeg hadde røska med meg litt forskjellig i sekken da jeg fauk ut i formiddag, og fant et nydelig sted der jeg fikk i gang primusen og laga meg både middag og ettermiddagskaffe.

Og nå sitter jeg god og mett her i “sundet” og skravler med søstersen. Akter å holde meg her ei god stund til og bare nyte resten dagen. Akkurat nå er livet perfekt..så det er utrulig hva litt surring kan gjøre for sjela.

Ha en riktig flottersfin ettermiddag og kveld videre alle sammen ❤️

4 kommentarer
      1. Ja det var skikkelig herlig altså 🤩🤗
        Det var vanlig kuleis, og smaken heter “rainbow”..og den smaker litt..tja, kanskje litt fruktaktig. Skikkelig regnbuesmak, hihi 😁 Klemz ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg