UT I DEN SVARTE NATTA..

Når søvnen nekter å komme, fordi man er en smule irritert…nei feil.. SYKT JÆVLIG frustrert!!!..fordi visse mennesker ikke klarer å forstå sin rolle i feil som er blitt begått..da er det godt å ha bilen og kunne kjøre seg en tur ut..og enda bedre når det er vanvittig stjerneklart ❤️

Så litt over klokka 12 i natt, sneik jeg meg ut på gårdsplassen – og fikk mitt første møte med det vakre denna natta hadde å by på – tross alt..

Ganske fascinerende å se Orion så høyt på himmelen, så tidlig på året..i nord måtte jeg pent vente noen måneder..

Det første jeg gjorde da jeg kjørte ut, var å dra ned til skinneovergangen på Kirkenær og vente på toget som aldri kom…noe jeg naturligvis ble rimelig lei av – rimelig kjapt 😁

Så da surra jeg meg til bortvekkistan (eller no sånt), for å komme mest mulig unna lysstøy – og her er et lite forsøk på å fange litt av det jeg så uti skauen..ikke det beste som er å by på, akkurat..men skitt au..æ liiika telefonkameraet mitt, uansett 😉💕

Og etter et pa timer med surring og jårring i den svarte natta, kursa jeg meg tilbake til søstersen, og fikk til slutt et lite glimt av innsida av øyelokkene, før minien våkna, og den nye dagen starta her i huset 😊

 

11 kommentarer
    1. så kjedelig med personer som ikke kjenner sin plass,sliter med en slik vi også .Men å ta turen ut i natten har jeg ikke kommet på ,var nydelig,det er noe godt over en klar stjerne himmel .Håper du får en god dag

    2. Slitsomt med slike personer, men da er det utrolig godt å se den flotte stjernehimmelen, og få litt ro i sjela på tross av.
      Ute ved Huset er det lite annet lys, så da kan jeg nyte stjernehimmelen ofte. Og Orions sees godt! 😀
      Håper dagen blir god. Klem 🙂❤

      1. Det er jammen ta sant..er rett og slett balsam for sjela 😊 Og det er jo lite lys rundt her også, så det er et fantastisk skue på nattehimmelen 😍 Tusen takk for det ❤️ Klemz

    3. Akkurat,, trodde det bare var friere som surra rundt i svarte natta. Men du ville være fri,, retten og sletten 😀 Ikke så lett å fange inn stjernehimmelen med alt for mye lys rundt om. Men jaggu fikk du noen flotte bilder 😀 Nå er det meldt tosifra kuldegrader inn helga her… så da kan det bli himmelbilder en gros…. 🙂

    4. Skjønner at du må lufte deg litt..
      Flott stjernehimmel….Den er flott om dagen og så mange stjerner…De pleier å være mer tydelig på vinteren. Men denne høsten er de virkelig magiske…klemz…

    5. Nei, ingen dager er like og ikke alt blir som det er tenkt. Synes du er flink til å se etter det fine likevel. Vakre bilder fikk du! 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    6. Søren at noen skal ha så tungt for det – godt at vi kan sette pris på naturen – stjernene og månen! Det gir ro i sjelen å rømme ut! Gode klemmer til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg