TO FLUER I EN SMEKK (smekk 1)

Okey..det burde kanskje stått DEL 1 i stedet for smekk, hihi. Og så er det jo ikke to FLUER jeg har “smekka”, men to turer. Jeg rasa nemlig ut gjennom døra litt over 7 i mårres, og har vært ute i over 5 timer til sammen.

Det ble en del bilder av det, derfor lager jeg “smekk 1” og “smekk 2”

Den første turen gikk til et sted jeg ikke hadde vært før – nemlig Almenningsætran.

Stedet ligger i Kvæfjord der jeg nå bor, og det er ca 1,8 km å gå fra der jeg parkerte til jeg var fremme. Det var ei grei rute med bare litt oppoverbakker, og rett og slett nydelig å vekke kroppen ute i frisk luft med vakker utsikt.

Vel fremme fant jeg et par gamle ruiner (sikkert sæter skal man gå ut i fra navnet)

Jeg fant også en benk som var veldig kjekk å sitte på for å nyte medbrakt kaffe og frokost.

Og det var til og med ei lita bålgrue der..og et nusselig, lite juletre.

Rett og slett vakkert 🤩

Det ble en smule småkjølig etter hvert, så etter en god time – halvannen tusla jeg meg ned igjen, med rim i håret og svært fornøyd.

Men sjøl om jeg var veldig fornøyd med turen, følte jeg meg likevel ikke fornøyd i kroppen..om dere skjønner hva jeg mener. Den turen ble liksom for kort til at jeg følte at jeg hadde fått brukt meg skikkelig..og derfor ble det en tur til..som jeg forteller om i neste “smekk”.

Vil dere se litt filming fra turen, ligger det mårrabubbel derifra på TikTok. Det ser du HER.

Og så posta jeg et lite “filosofisk” dikt her inne i mårres. Det ser du HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg