TILBAKE TIL NORMALEN, ET STORT TAKK – og hva er greia med TT i dag?

God mårra godtfolk..i dag våkna jeg 5.30 av at en av naboene mine starta bilen og gjorde seg klar til å dra. Står parkert ikke så veldig langt unna Innhavet, og med meg var det 3 biler parkert her i natt.

Det var faktisk ikke så veldig kaldt inne i dag heller – 4 grader – men jeg valgte å være råflott og starta dieselvarmeren min. Er jo sååå kult å kunne ligge korra under dyna og bare trykke på fjernkontrollen for å starte den, hihi. Og nå har jeg vært oppe og surra ei god stund. Vært på badet, rydda på plass alt det som må lagres i senga når jeg kjører, fiksa mårrakaffe og laga meg frokost, som (sjokk? Not!) nå er tilbake til knekkebrødet med kaviar og egg. Ja jeg har til og med funnet frem sudokuen & eine ny-penna, så yeppz…her er alt tilbake til normalen.

Når det kommer til innlegget mitt i går kveld, er jeg supertakknemlig for all tilbakemelding fra dere nydelige lesere. Så et stort takk til dere. Jeg har vært i grubleboksen ei stund nå, og hva jeg er kommet frem til blir å komme i et seinere innlegg, da det er litt omfattende og kommer til å ta litt tid å få skrevet.

Ellers lurer jeg på – noen av dere som er på TikTok som aner om de har noen problemer der for tida? La ut en ny mårrabubbel-tok i mårres, men sjøl om jeg fikk beskjed om at den var lasta opp kan jeg ikke se den.. Noen som gidder å sjekke innom og se om den er ligger ute på profilen min? NB!! Har lasta den opp på nytt og nu er den ute..du kan se den HER om du vil.

Ha en nydeligvakker dag alle sammen ❤️

12 kommentarer
    1. “Normalen”er som regel det beste det 🙂 Vi har egg på brødet til kveldsmaten neste hver dag vi..proteiner må man jo ha.. Leste forrige innlegget og jeg vet jo mye om det å være trøtt og sliten.. uten at det viser seg på prøver… så du har vel en eller annen form for utmattelse..så du får bruke kreftene på det som gir deg positivt påfyll.. 🙂 Romjulsklem <3

      1. Helt enig, normalen er best når det kommer til enkelte ting 😊
        Ja du veit jo veldig mye om akkurat det..og jeg tenker også det er en form for utmattelse..og jeg tipper det er mest mentalt 🤔😊 Ha en riktig fin dag videre ❤️ Klemsiklemz

    2. Jeg leste innlegget fra i går, og tenkte på om du får i deg nok næringsrik mat… Vet med meg selv at hvis jeg ikke får i meg det som trengs for at kroppen skal orke, blir jeg veldig slapp og trøtt. Har man Fibro så er den en ordentlig tjuradd og stjeler energi. Håper dagen i dag ikke blir så ille, masse klemmer 🤗

    3. Jeg leste innlegget ditt i går jeg også.
      Den gangen jeg begynte å få mindre og mindre energi sa legen hele tiden at det var depresjon som stjal kreftene mine. Og det kan hun nok ha rett i. Mine blodprøver er som regel helt ok .Men likevel funker ikke kroppen så godt at det gjør noe. Blir fort ” tom”.
      Håper du finner ut av hva det kan være.
      Klem 🥰

        1. Ja, det er visst en voldsom energityv 😒
          Håper virkelig du kommer deg på beina igjen 🥰 Det har vært mye for deg over lang tid.
          Både hode kropp sier i fra da det har pågått lenge nok.
          Stor klem på vei til deg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg