TIKTOK & LITT SMÅBUBBEL I KVELDINGA

Ojsann.. da var det sannelig langt ut mot ettermiddagskvelden, alt..
Jevnt over har det vært en flott tirsdag.. og selv om det kanskje i andre sine øyne ikke er så alt for mye jeg har gjort..vært på besøk hos ei venninne og hos brorsan – så er det evig nok for ei som har sittet “brakk” innendørs i nærmere 3 uker, hehe.. En stor bonus nå, er at det ser ut til at operasjonssåret endelig har tatt til vett etter at legen fjerna det ene stinget på fredag, og det har kun siva bittelitt blodvann fra da og til nå… wohoo.. nå er det VIRKELIG håp om å kunne begynne med fysiske utskeielser snart, hihi..

Ellers har jeg bare kosa meg i heimen nå i ettermiddag.. strikka litt, lest litt.. og ikke minst vært på TikTok.. Etter at jeg svarte på en kommentar fra Veralynn tidligere i dag – som tydeligvis også digger TikTok, innså jeg at de er vel veldig få som veit at jeg har en konto der – som jeg faktisk poster ting på. Litt seriøst – og litt teit idiotiskap i beste TikTok-stil.. Vil du ta en titt på galskapen, finner du meg der som Harrysdattera 😉

Yepp.. da sier jeg faktisk takk for følget i dag.. fordi jeg tviler på at jeg kommer til å poste noe mer i dag.
Jeg er nemlig på tur ut døra for å kjøre kose-mose-tur sammen med go´venninna.. såeh.. 😉

Uansett – legger ved linkene til de to andre innleggene mine i dag.. og så sees vi… før eller seinere..

Soloppgang og frosne fingrer 
Kaffeskravvel og arvamat

8 kommentarer
    1. Herlig når ting endelig går rette veien igjen ♥ Det motiverer veldig.
      Tik Tok ja, der er ikke jeg. Men om det engang skulle falle seg sånn, så skal jeg nok kikke innom hos deg 🙂
      Ha en fin kveld ♥ Klem ♥

      1. Ja det er ingen ting som er bedre 😊
        Nei trur nok de færreste av de jeg kjenner, har konto der.. men mange er innom bare for å titte på videoer.
        Takker – kvelden ble fin, den.. og nå sier jeg god mårra ❤ Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg