SOLOPPGANG OG FROSNE FINGRER

I dag fikk jeg den glupe idéen at jeg skulle filme soloppgangen.. men siden jeg veit at det kan bli kjedelig for folk å sitte å glo kun på et punkt i evigheter, bestemte jeg meg for å filme alt – og så speede det opp til en liten reels-video..

Så jeg åpna vinduet, støtta albuene godt i vinduskarmen og trykka på opptak.. Veldig bra.. trur jeg filma ca. 5 minutter før sola var skikkelig over horisonten.
Og såååå skulle jeg sette meg ned for å redigere videoen.. hehe.. fingrene mine var totalt stivfrosne.. og takka f´en for det, for når jeg så på gradestokken, var det 10 minus her 😂

Så etter en lengre runde med å veksle mellom å krampholde på den varme kaffekoppen og blåsing på fingertupper, tinte jeg nå såpass opp at jeg fikk gjort det jeg skulle.. og resultatet ligger på Instagram nå (ikke i historiedelen, men nede sammen med de vanlige bildene mine der)

Dessverre veit jeg ikke om det er mulig å dele en sånn video her.. men har du meg ikke på Instagram, så finner du linken til min profil oppe på sida her..

Juppziyeppz..og god mårra, forresten 😉

21 kommentarer

Siste innlegg