THIS IS MY LIFE!! Æ VEIT Å FINNE DÆM..

God mårra folkens..i dag veit jeg ikke helt hva jeg skal ta meg til. Trenger kanskje noen ekstra runder med mårrakaffe for å legge en god plan.

Saken er nemlig den at til alle dere som har gleda dere sammen med meg over at jeg skulle teste ut en ny livsstil – vel, vi gleda oss for tidlig alle sammen. Den magefølelsen min hadde rett denna gangen også, for noe viste seg å være riv, ruskende galt. Det har vært tydelige tegn hele veien som jeg har valgt å ignorere fordi jeg ønska detta så sterkt, og så var det en hendelse for et par dager siden som gjorde at jeg følte jeg måtte seriøst i tenkeboksen om hele greia. Han kompisen min (kan vel si eks-kompis nå) sliter tydeligvis med veldig mye, deriblant ukontrollert sinne. Og i går kveld klikka han i vinkel over at jeg velger å kjøre hele vinteren med innkobla 4×4. Jeg veit det ikke er det beste jeg utsetter bilen for, men hey – MIN bil, MITT valg. Og han ble rett og slett så forbanna fordi jeg nekta å “høre etter” at han brølte gjentatte ganger om hvor jævla idiot jeg er, heilt dum i hodet og at sånne idioter kan han ikke ha i livet sitt. Og så rett og slett kasta han meg ut.. Jaja.. jeg hadde likevel skjønt at jeg ikke hørte hjemme der, så da var det bare å ta veien fatt igjen, da. Tok ei stund før jeg fant et fornuftig sted å stå, men havna til slutt på en trygg og grei plass, sjøl om det ikke er særlig fint her.

Så nå blir det som sagt å prøve å finne ut hva jeg skal gjøre videre. Hadde det ikke vært for at jeg møtte han hadde jeg jo vært i nord nå og venta på å begynne med tannlegebehandling. Den skulle jeg jo liksom ta her nede nå, men uten fast bopel ser til og med jeg at det kan bli ei utfordring. Hvem veit, kanskje jeg atter en gang bare må kjøre nordover og starte prosessen på nytt..

Men folkens, summa summarum så har jeg det bra, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg kasta meg ut i detta sjøl om det endte som det gjorde. Jeg har lært to veldig viktige ting om meg sjøl. Når magefølelsen min sier løp – så LØP!! Og jeg oppdaga at jeg endelig er blitt så trygg på hvem jeg er at jeg ikke tolererer bullshit og drama fra folk. Da har jeg det tross alt bedre aleine. Og når det kommer til han (eks) kompisen min, ikke døm han for hardt. Han sliter noe så grønnjævlig på flere måter, men han ser det ikke sjøl.. dessverre.

Ha en riktig flottersfin dag da, alle sammen ❤️ Siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

Yeppz, this is my life! æ veit å finne dem!!

Ps.. jeg regner med at dere forstår at jeg ikke svarer på de kommentarene som kom inn etter forrige innlegg, sia jeg tross alt ikke er på småbruket lenger 😊

31 kommentarer
    1. Ja sånn er det… hva skal man si…det viktigste er at DU har det bra – også finner du ut av det 🙂 Og man finner seg ikke i alt mulig lenger, nei! Stå deg vel og lag deg en fin dag 🙂

    2. Glad på dine vegne. Hadde heller ingen god magefølelse for dette opplegget. Ta det med ro nå, og så må du prioritere å komme igang med tannbehandlingen din. Det er nå du har muligheten til det og slippe fremtidig tannverk. Lykke til. Hvis du trenger et sted og være noen dager og fremdeles er i Vestfold, så si ifra.

      1. Takk for det 😊 Trur det var mange som ikke hadde noen særlig god magefølelse for detta. Men nå er det heldigvis over, og jeg har landa på beina igjen 😊 Takk for det, men er godt over i Sverige nå.

    3. godt du kom deg vekk,ang den nye livsstilen dere skulle starte,vel,virker noe usannsynlig,søking,masse penger regulering,vei,vann og kloakk,hørtes kostbart ut,er spent hvor du tar veien videre men,håper det blir tannlege,

      1. Er veldig glad for at jeg kom meg vekk fra oppførselen hans. Men når det kommer til resten, så sjøl om jeg ikke har skrevet så mye om det på bloggen er han faktisk godt i gang med ting der. Jeg skulle bare komme inn som ekstra drahjelp med fysisk arbeid..nulig jeg ikke har vært tydelig nok på en del ting, men det har uansett ingen betydning nå.😊
        Takk for det 😊 og jada, tennene vil bli prioritert.

    4. Jeg så både Tik Tok og Snap utsendelsene dine, så jeg har fått med meg dette. Veldig synd at det skulle gå sånn, men fungerer det ikke så gjør det ikke. Da får man heller legge nye planer. Håper du allikevel får en fin tirsdag i regnet, klems 🤗

    5. Huffda 😳
      Det gikk så raskt ja…magefølelsen vår stemte visst da 😉
      Godt du har vært ute ” en vinterdag ” før, og visste hva du måtte gjøre ❤️

    6. Godt at du kom deg unna. Magefølelsen skal man ikke kimse av. God tur videre og du er vel i Sverige nå. Klem

    7. God du kom deg bort og ikke ventet på bedre tider.. Nå er du enda en erfaring rikere rett og slett, aldri så galt at det ikke er godt for noe! Spennende å se hva du bestemmer deg for nå. Fint med en tur innom Sverige da 🙂

    8. Ut fra det du sa, magefølelsen etc, så “hørte” jeg liksom at dette ikke var helt riktig jeg også. Mulig i magen min også. Du skrev dere var like, og at det var fin kjemi etc osv, men det virket som du ikke hadde det helt bra likevel. For da hadde du ikke hatt den magefølelsen tror jeg. Det beste er likevel at du kjenner deg selv, og klarer deg fint på egen hånd 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg