TEST-TUR 😁

Fyttikatta på en måte, lissom..i dag åpna det seg en heilt ny verden for denna tøtta. Lønna kom i dag – og da det nærma seg åpningstid for kjøpesentrene, var det nummeret før jeg brøt lydmuren da jeg fresa ut døra for å prøve å finne meg solide brodder til turskoene.

Og brodda fant æ 😁😍

Tja…regner med at dere skjønner at har man først gått til anskaffelse av noe, MÅ man jo finne ut om det fungerer og svarer til forventningene..så på med turklær og ut på test-tur 😁

For å si det sånn – de besto testen med glans 😉 Overlykkelig og super-happy traska jeg trygt opp på Stakketinden, et ganske lettgått fjell på 514 m.o.h, med startpunkt på Storjorda, ca 3 mil sør for Harstad.

Jeg tok ikke noen bilder på tur opp, da jeg var alt for opptatt med å nyte det faktum at jeg faktisk var på tur opp i høyden, etter å ha “logge brakk i fjærsteinan” nesten hele tida etter at jeg kom hjem til nord. Men etter en liten times gåtur, var jeg oppe på toppen..og sånn er utsikten derifra 😊

I turkassa på toppen, var ei bok med en koselig hilsen i, hvor man kan skrive navnet sitt. Har vært oppe her før, men det er noen år siden – så jeg ga fra meg signaturen, før jeg gikk ned igjen.

Tok en liten omvei på returen, så jeg endte opp med å følge det ene vannet som ligger rett nedenfor – Gunnarvatnet – og husket jaggu på å ta noen bilder underveis 😉

Ikke stort annet å si, enn fantastiske dagen 😍

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg