TEKNISKE PROBLEMER ER NO´DRITT…

Yeppz..da var den etterlengta trygdedagen her – og på tide å betale regninger før man begir seg ut i den store, vide verden for å prøve å fylle litt på i skuffer & skap som har ekko-lignende tilstander.
Og så skjer det som så ofte skjer – tekniske problemer på den forbaska mobilbanken.. blargh!!

Jada, jada..jeg KAN gå inn via den “gamle” veien, og bruke kodebrikken – men det er ikke poenget her. Det er bare så søkke irriterende at man aldri kan stole på den nymoderne “dritten” som blir prakka på oss i øst og vest.
Jøss bevares, visst liker jeg mye av det – og syns det er utrulig enkelt og lett håndterlig de løsningen og appene som jeg gjør meg bruk av…men det er under forutsetning av at det VIRKER!!!!!! når man trenger det..

Dagens utblåsning, hehe 🤪

Er du ofte plaga med mobilbank eller andre apper som skal gjøre hverdagen lettere?

8 kommentarer
    1. Vil ikke si at jeg er ofte plaget, men det hender ja, og like irriterende hver gang 🙂
      Veldig kjekt med alle disse apper og digitale hjelpemidler, men hva skjer den dagen alt stopper? Litt skeptisk til det jeg da 😉 Håper du fikk ordnet alt du skulle. Fylt opp litt i dag jeg også med mat 😀
      Ha en fin dag videre. Klem <3

      1. Ja det er akkurat det..hva skjer den dagen alt stopper? Særlig når de går for gradvis å fjerne alle “gammelmetoder”.. Skummelt!
        Joda, ting fixa seg..inkludert litt påfyll i kjøleskapet 😊
        Takk-takk…du også ❤️ Klemz

    2. Veldig kjedelig, Slitt masse med dette i hele høst og i vinter. Men det er med bankbrikka…
      Utrolig kjedelig når ting ikke funker! Bra trygden din har kommet inn, da kom du i mål denne måneden også..
      Alt går og utrolig hva som går…kan absolutt alt om dette..klemz…

      1. Jaaah….det er skrekkelig frustrerende å bli plaga uansett på hvilken måte – særlig når det er stadig vekk.
        Og ja, det var utrulig kjekt at den kom nå – så man fikk fylt opp litt igjen. Sant det – utrulig hva som går, bare man er innstilt på det =)
        Klemz

    3. Har ikke plaga meg så mye i det siste – men innimellom er det jo bom stopp og feil på alt! Bruker det mye på jobb også – da blir man helt lamma….! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg