STIKKER FREM SNUTEN LITT

God mårra alle sammen.. fant ut at jeg skal stikke frem snuten litt og prøve meg på noen skriblerier igjen. Jeg holder meg for det meste hjemme i mi ega, lille “hule” og dagene tikker og går i sitt eget tempo. Er jo ikke akkurat mye å fordrive tida med her, men selv om jeg på den ene sida syns at dagene kan bli litt lange virker det som om de likevel flyr avsted. Tenk at det faktisk er gått langt over ei uke av det nye året alt.. djiiisezz, da er det jo bare 51 igjen før enda et nytt år bøller seg på, hehe.

Hva skjer i min verden da? Min boble.. Vel, svært lite.. Søvnmønsteret mitt er blitt litt endra den siste måneden, så i stedet for å våkne mellom 5 og 6, våkner jeg nå vanligvis mellom 6 og 7. Egentlig foretrekker jeg mellom 5 og 6, så kanskje jeg skal begynne å sette på vekkerklokka for å komme tilbake til det som føles som normalt for meg? Får se. Mårrarutinene er stort sett de samme, og jeg tar fremdeles veldig ofte dagens første kaffekopp ute i frisk luft.

I dag satt jeg ute en god time før jeg surra meg inn og satte på en maskin med sengklær. Tenkte å skifte på senga før jeg legger meg i kveld, så da må jeg få vaska og tørka lakenet mitt. Er SÅ takknemlig for at jeg har tilgang til tørketrommel her.

Ellers går nå halvparten av dagene til småtterier som å løse sudoku, legge puslespill, lese, strikke..og andre halvparten til å glo på serier. Tok meg råd til en liten mini-roadtrip på glattisen i går, sånn ca til Lødingen og tilbake. I mil, ikke så veldig langt – bortimot 8 mil en vei, men med mitt surre-kjøretempo brukte jeg 5 timer tur/retur, hehe.

Juppziyeppz, det var nå et lite livstegn fra meg. Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️

10 kommentarer

Siste innlegg